vil lave hjemmeside for fædre og mødre
Fra : country.danes

Dato : 04-12-04 09:04

hejsa jeg er i den situation at jeg vil lave en hjemmeside hvor fædre/mødre
som er i ligende situation som jeg hvor man efter skilsmisse har massive
problemer med sin ex partner og evt. dennes samlever/ægtemand
lidt om grunden
jeg har to drenge på henholdsvis 5 og 6 år hvor der er fysisk og psykisk
vold mod mine børn både at moderen og hendes samlever der har været 3
indberetninger om vold hvor de 2 var mod den store på 6 år og 1 mod den
lille på 5 år efterfølgende har sygehuset indberettet det til kommunen som
loven foreskriver og den sidste gang blev moderens samlever anmeldt for vold
til politiet men igen stoppede sagen da børnehaven som er velvidende om at
mine drenge er udsat for vold sagde at det måske kunne stamme anden steds
fra og hver der er kommet noget til komunnen har de ment det var chikane.
jeg ved jeg er ikke den eneste der er i denne situation og håber måske her
igennen at der er nogle der vil være med til at lave sådan en side så det
kan komme frem hvordan forældre som ikke har forældremyndighed over sine
børn bliver behandlet
hilsen
Kim