Terminator Dongle
Fra : Kim Larsen

Dato : 03-12-04 22:54

hejsa har en TERMINATOR DONGLE til salg med usb div 5.0 og meget andet
software incl firmware osv
denne bruges til at unlock Sony ericsson med har testet den med senest t610
og t630 man er nød til at lægge en tidligere firmware i den for at unlocke
t630 og så flashe den tilbage men det varer ikk ret lang tid alt i alt
omkring 5 minutter

hvis nogen kunne være interesseret så giv et bud.

den sælges til højest bydene over 650kr

slutter søndag d 05/12-04

så skynd jer og byd.
Unlocknord@stofanet.dk

Fra : helloo.dk

Dato : 04-12-04 01:33

"Kim Larsen" <kimcortsen@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> man er nød til at lægge en tidligere firmware i den for at unlocke
> t630 og så flashe den tilbage men det varer ikk ret lang tid alt i alt
> omkring 5 minutter

Det er nu ikke helt korekt.. man behøver ikke lægge en gammel software ind i
telefonen for at unlocke den. men det er rigtigt at man skal flashe
telefonen for at få den til at tænde igen og derfor er dette ikke en god
løsning.

> den sælges til højest bydene over 650kr

Kan købes helt ny incl software hos www.helloo.dk for kun 500,- incl moms og
forsendelse..
hilsen Dan
--
Vi giver garanti på alt hvad vi laver, undtagen på reparationer af
vandskadede telefoner. Du så os på TV lørdag d. 2. Oktober 2004.

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 04-12-04 11:08

Dan wrote:

> [...]
>telefonen for at unlocke den. men det er rigtigt at man skal flashe
>telefonen for at få den til at tænde igen og derfor er dette ikke en god

En oplåst telefon, der ikke kan tænde - den kan ikke bruges til meget.
Derfor skal den selvfølgelig flashes (grunden til den ikke kan tænde
inden den flashes, er jo fordi man har gjort forarbejdet, for at få
den oplåst).

Hvorfor er det ikke en god løsning? Den virker fortrinligt, selvom du
påstår, at nogle telefoner ikke kan "tåle" det. Det har jeg endnu til
gode at se (eller høre fra andre end dig).

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - låsesmeden til din simlock!

Ring gratis fra din fastnet-telefon: http://www.simlock.dk/link/uvtc/

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 04-12-04 11:21

Dan wrote:

> [...]

påstår, at nogle telefoner ikke kan "tåle" det. Det har jeg endnu til
gode at se (eller høre fra andre end dig).

Hverken Kims eller dit forsøg på at sælge noget hører hjemme her i
gruppen.

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - låsesmeden til din simlock!
- lås Nokia-telefoner op derhjemme, også Nokia 3220.

Ring gratis fra din fastnet-telefon: http://www.simlock.dk/link/uvtc/

Fra : helloo.dk

Dato : 04-12-04 18:36

> [...]
> påstår, at nogle telefoner ikke kan "tåle" det. Det har jeg endnu til
> gode at se (eller høre fra andre end dig).

Til Lasse..
Jeg vil ikke belære dig noget om telefoner, men kun sige drag dine egne
erfaringer..
Men det jeg svare på er hvorfor først lægge en gammel software i for
derefter at lægge den nye i igen??
Hvorfor ikke bare slå RSA fra. Unlock, Og flash den nye flash ind igen?
hilsen Dan

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 06-12-04 10:48

Dan wrote:

>Jeg vil ikke belære dig noget om telefoner, men kun sige drag dine egne
>erfaringer..

Pudsigt, at du åbenbart er den eneste, der har haft problemer med
metoden.

>Men det jeg svare på er hvorfor først lægge en gammel software i for
>derefter at lægge den nye i igen??

Jeg flasher ikke nogen telefoner med gammel software.

>Hvorfor ikke bare slå RSA fra. Unlock, Og flash den nye flash ind igen?

Det er også det jeg gør.

Taler vi forbi hinanden? Jeg kan nu godt se, at der i det oprindelige
indlæg nævnes en metode, hvor man flasher med en ældre software først
- det gør jeg ikke.

Uanset hvad, så kan man ikke ødelægge telefoner ved at flashe med
gammel software *1.

*1 Alt kan selvfølgelig ske, hvis man fumler tilstrækkelig meget.

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - låsesmeden til din simlock!
- lås alle Nokia-telefoner op derhjemme, også 6230 og 3220.

Ring gratis fra din fastnet-telefon: http://www.simlock.dk/link/uvtc/

Fra : helloo.dk

Dato : 06-12-04 12:07

> Pudsigt, at du åbenbart er den eneste, der har haft problemer med
> metoden.

Nej det er ikke den metode jeg bruger. men det er de telefonerne jeg rep for
folk som har brugt denne metode..

> Jeg flasher ikke nogen telefoner med gammel software.

Det var det jeg svarede på i det første indlæg. så jeg tror du har
misforstået noget.

> Taler vi forbi hinanden? Jeg kan nu godt se, at der i det oprindelige
> indlæg nævnes en metode, hvor man flasher med en ældre software først
> - det gør jeg ikke.

Det tror jeg vi gør..

> Uanset hvad, så kan man ikke ødelægge telefoner ved at flashe med
> gammel software Alt kan selvfølgelig ske, hvis man fumler tilstrækkelig
> meget.

Netop.. Og det gør folk som ikke har kendskab til hvordan!

Så her er vist ikke mere at snakke om..
hilsen Dan

Fra : Anders

Dato : 04-12-04 07:10

Hvis du starter med at postere dit indlæg i den rigtige gruppe, så sker der
nok noget...

Mvh
Anders