Kopiere telefonbog (S/E)
Fra : John

Dato : 03-12-04 14:15

Hej

Hvordan kopierer jeg lettest telefonbogen fra min gamle T610 til min nye
K700i?

Mvh

John

Fra : Bo Kamp Dudek

Dato : 03-12-04 14:55

>Hvordan kopierer jeg lettest telefonbogen fra min gamle T610 til min nye
>K700i?

nu har jeg 'kun' en t68i, men i denne er der under
'telefonbog->avanceret' mulighed for at kopiere til og fra simkortet..
dvs, fra gammel telefon til simkort til ny telefon.. er det ikke en
mulighed.. ?

Mvh
Bo Dudek
www.bodudek.dk

Fra : Anders

Dato : 03-12-04 15:04

Nu ved jeg ikke om der skulle være nogen form for bluetooth i T610'eren, men
er der, så burde det også være en mulighed. For der er bluetooth i
K700i'eren.

- Er der, så er det bare at overføre numrene...

Ellers så kan du også kopiere den ned på SIMkortet
og sætte kortet i den anden.

mvh
Anders

Fra : Rander

Dato : 03-12-04 16:22

Fri, 3 Dec 2004 15:04:11 +0100 brugte Anders 27 linier på at fortælle dette
til dk.teknik.telefoni.mobil:

> [...]
>K700i'eren.
>- Er der, så er det bare at overføre numrene...

Nu har begge telefoner jo også infrarød, såeh...

--
Lars Rander, www.rander.dk ICQ#: 987520 ** Pil ikke ved min adresse **
Sjathelt og beskytter af det svage køn (udnævnt af diktator SEJ 5/6-99)

Selv på den højeste trone i verden sidder man på sin røv. (Michel de Montaigne)

Fra : Dennis Nielsen

Dato : 05-12-04 12:40

begge telefoner har bluetooth, send skidtet via bluetooth, og vupti der er
nye kontakter i din K700i..

Dennis