3 - har de en kundeserviceafd.?
Fra : Michael Petersen

Dato : 03-12-04 10:03

Er det bare mig - eller er det fuldstændig umuligt at komme i kontakt
med 3's kundeservice. Jeg har overvejet at blive kunde og har derfor
over den sidste måned forsøgt at skrive til dem - nok 4 gange - via
deres formular på websiden, men de svarer ikke. Har også prøvet at
ringe, men bliver sat på hold. Jeg tænker derfor om de overhovedet har
en kundeserviceafdeling og om der er andre der får svar fra dem. Jeg
tror jeg dropper at forsøge at blive abbonnent for det virker da meget
bekymrende at man end ikke som potentiel ny kunde kan komme i kontakt
med dem! Hvordan skal det så ikke gå vis man har et problem.

Mvh, Michael Petersen

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 03-12-04 10:16

On Fri, 03 Dec 2004 10:02:31 +0100, Michael Petersen wrote:

> Hvordan skal det så ikke gå vis man har et problem.

Tja - prøv at læse lidt tilbage i gruppen så finder du ud af hvordan
det er

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"

Fra : Mikkel Westh

Dato : 03-12-04 20:58

"Michael Petersen" <micFJERN@reflector.dk> wrote in message

[snip]

Du har ret, deres kundeservice er usandsynligt svær at få fat på. Jeg er
selv kunde, og er indtil videre godt tilfreds, og har derfor ikke haft brug
for at få fat i dem. Jeg arbejder i en butik der forhandler 3 (Fona), og
selv vores egen forhandlerservicenumre er umulige at komme igennem på. De
har vist ret travlt

Men jeg vil anbefale dig at tage ind i deres butik på Strøget (hvis du da
har mulighed for det). De burde kunne besvare dine spørgsmål.

Mvh. Mikkel