Ciclider
Fra : jan

Dato : 03-12-04 16:50

Hej

Hvor i København og omegn finder man en seriøs forhandler der har velnærede
og raske ciclider til salg.

Hilsen Jan

Fra : John Jensen

Dato : 03-12-04 17:18

"jan" <jan@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Hvor i København og omegn finder man en seriøs forhandler der har
velnærede
> og raske ciclider til salg.
>
> Hilsen Jan
>
> Du kunne jo prøve i CiclideCentret...

/ John

Fra : Niels Christian Mohr

Dato : 03-12-04 17:40

Hvorfor ikke prøve aquaforum eller akvariesiden eller aquaa eller
Cichlids.dk . Her er mange private der sælger cichlider og har de fået dem
til at yngle så er det nogle tilfredse individer man købe som regel :)

Med Venlig Hilsen

Niels Christian Mohr

Fra : jan

Dato : 03-12-04 17:47

Tak for svarene

Hilsen Jan

Fra : Leif Schiønemann

Dato : 04-12-04 13:59

Hej Jan

Nu ved jeg ikke, om det drejer sig om afrikanske eller sydamerikanske
cichlider, men du kunne også prøve Flyvefisken, Åboulevard samt Neonfisken
på Frederikssundsvej.
Hel og lykke.

mvh

Fra : Kell Petersen

Dato : 12-01-05 03:02

Cichlidecenteret , kan jeg stærkt anbefale ...
Der er rent og pænt , med flotte akvarier, og ejeren ved hvad han snakker
om..

Jeg har været inde i mange forretninger både inde og uden for storbyen..
Og jeg er begyndt , kun at tage ned til Vallensbæk.

Og så er der gratis kaffe

mvh Kell Petersen
Frederikssund

Fra : Tommi Jensen

Dato : 12-02-05 00:37

Leif Schiønemann wrote:
> Nu ved jeg ikke, om det drejer sig om afrikanske eller sydamerikanske
> cichlider, men du kunne også prøve Flyvefisken, Åboulevard samt Neonfisken
> på Frederikssundsvej.
Jeg kan bestemt også (ud fra egne erfaringer) anbefale flyvefisken.
Ejeren kan godt lide at tage lidt gas på folk, men det kommer altid frem
hvis det ender med at man tror på det ;)

har imho en fornuftig karantænepolitik, men giver dog ikke _garanti_ på
cichlider. (jeg har dog pt. 10 stk. ungfisk fra ham, og har ingen
problemer haft).

og så hjælper det selvf. også at hans priser er fornuftige.

hth

/Tommi