Opfyldning af BP letvægtsflasker..
Fra : Verner

Dato : 03-12-04 13:37

Hej Gruppe,

har nogen af jer et godt forslag til, hvor man billigst får fyldt sine
BP letvægtsflasker ?

Det er nemt med de gule hos Silvan eller Bauhaus, men de har ikke "de
lette"..

mvh

Verner

Fra : Søren

Dato : 03-12-04 13:48

> har nogen af jer et godt forslag til, hvor man billigst får fyldt sine
> BP letvægtsflasker ?
>
> Det er nemt med de gule hos Silvan eller Bauhaus, men de har ikke "de
> lette"..

Jeg har nu set dem hos Silvan, de plejer da at følges ad med de gule

Fra : Verner

Dato : 03-12-04 15:11

On Fri, 3 Dec 2004 13:47:42 +0100, "Søren" <nospam_svu@ccieurope.com>
wrote:

>Jeg har nu set dem hos Silvan, de plejer da at følges ad med de gule

Jeg synes kun jeg har set de blå Primagaz i Silvan - er det korrekt ?

Verner

Fra : Pro

Dato : 03-12-04 15:50

Jeg får mine genfyldt i BYGMA...men fåes da osse ved Q8....Mvh. Kim

Fra : Søren

Dato : 06-12-04 09:57

Det er åbenbart ikke Kæden Silvan der bestemmer hvad den enkelte trælast
skal have af gasflasker.

Fra : Jørgen Max Christens~

Dato : 21-12-04 19:04

Fra : Jørgen Max Christens~

Dato : 21-12-04 19:07

Ja jeg ved at hvisse Prima Subermarkeder har indgået en aftale med
BP vedr. priser på gas. den sidste pris var mig bekendt 159 kr.
for 11 kg. det er ca. 40 kr. sparet i forhold til på Camping
pladserne hilsen Max