Hjælp mig med at installere Read Hat.
Fra : Vagn Steensgaard

Dato : 03-12-04 07:36

Hej
Jeg bor 10 km nord for Aalborg. Er der en "Nørd" i nærhedensom vil hjælpe
mig med at lave en brugbar maskine ?

Mvh.

Vagn Steensgaard

Fra : Flemming V. Mortense~

Dato : 03-12-04 08:08

"Vagn Steensgaard" <vagn@aalborg.bynet.dk> wrote in

> [...]
> Jeg bor 10 km nord for Aalborg. Er der en "Nørd" i nærhedensom vil
> hjælpe mig med at lave en brugbar maskine ?

Hvilket hw har du ?. Exotisk hw ala specielle raid-ctrl, grafik-kort mm
kræver lidt mere "forskning".

mvh fvmFJERN@DETTEnethotel.dk

Fra : Vagn Steensgaard

Dato : 03-12-04 16:56

Hej
Bundkortet er et MS-5164 B.AT AL7 som sidder i et Asus Terminator K7
barbone system hjemmeside www.asus.com, kabinet med diskdrev og Cd-drev
Just Link 48x24x52.
Der er ikke andre kort i maskinen.
HD er Maxtor

Fra : Anders Lund

Dato : 03-12-04 07:52

Vagn Steensgaard wrote:

> Jeg bor 10 km nord for Aalborg. Er der en "Nørd" i nærhedensom vil hjælpe
> mig med at lave en brugbar maskine ?

Ikke at det bliver mig som vil hjælpe dig, men hvad giver du for det og
hvad mener du med "brugbar maskine"? Er det en server, workstation,
spille maskine eller hvad vil du bruge den til?

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk