MS Windows
briani 27239
Standby problemer med Win XP PRO SP2
Fra : Jacob Jørgensen

Dato : 03-12-04 09:54

Hej NG

Siden jeg har installeret Service Pack 2 på min Windows XP professional har
jeg haft problemer med at den ikke altid vil gå i standby.
Nogle gange virker det perfekt, andre gange slukkes skærmen men computeren
slukkes ikke.

Ved fejlfri standby kan jeg tænde computeren igen med mellemrumstasten, ved
fejl standby er jeg nødt til at slukke computeren ved at holde power knappen
inde.

Fejlen skyldes sikket en driver der mangler at blive opdateret men jeg ved
bare ikke hvilken. Hvordan finder jeg ud af hvad der præcist forhindre min
computer i at gå i standby?

Hilsen

Jacob Jørgensen

Fra : Zup Zuip

Dato : 04-12-04 05:27

Jacob Jørgensen wrote:
> Hej NG
>
> Siden jeg har installeret Service Pack 2 på min Windows XP
> professional har jeg haft problemer med at den ikke altid vil gå i
> standby.

Min kan godt gå i standby men ikke den anden vej, den dør.
Det samme gælder for mine 2 naboer, og jeg kender til flere andre.
Så der er åbenbart probelmer med standby efter SP2 er installeret, men M$
har vel aldrig hørt om det siden der ikke er kommet en rettelse endnu.
Trist.