Offline browsing af asp-sider
Fra : Bo Kamp Dudek

Dato : 03-12-04 08:37

Hejsa

Min søn er vild med www.pegebogen.dk. Desværre har vi ikke mulighed
for at lave internet adgang på hans computer, hvorfor jeg er nødt til
at kunne offline browse siden.

Men hvis jeg benytter mig af IE's indbyggede funktion til dette, så
fungerer det ikke.

Andre bud, hvis man skal have alt med (billeder og lyd)?

Mvh
Bo Dudek
www.bodudek.dk

Fra : Ukendt

Dato : 03-12-04 09:33

Hej Bo

"Bo Kamp Dudek" <bo@bodudekFJERN.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> fungerer det ikke.
>
> Andre bud, hvis man skal have alt med (billeder og lyd)?

Prøv med WebCopier, det er ret godt, og kan mange ting...

Mvh
Carsten, Østerbro

Fra : Bo Kamp Dudek

Dato : 03-12-04 12:14

[...]

>Prøv med WebCopier, det er ret godt, og kan mange ting...

et godt bud.. jeg prøver deres 15-day trial.. tak, du

Mvh
Bo Dudek
www.bodudek.dk

Fra : Bo Kamp Dudek

Dato : 03-12-04 13:09

[...]

har nu prøvet deres trial.. og egentlig fungerer det godt - dog med
een grum undtagelse: på www.pegebogen.dk kan man afspille wav-filer i
explorer ved tryk på mellemrumstasten.. denne funktion virker
tilsyneladende ikke, når jeg har downloadet hele sitet..

nogle bud ?

Mvh
Bo Dudek
www.bodudek.dk

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 03-12-04 13:19

Bo Kamp Dudek skrev:

> nogle bud ?

Hvilken browser? (navn og version)

Hvis det er IE6 på XP med SP2, så er en del javascripthalløj
blokeret når siderne ligger lokalt.
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Bo Kamp Dudek

Dato : 03-12-04 13:42

[...]

>Hvis det er IE6 på XP med SP2, så er en del javascripthalløj
>blokeret når siderne ligger lokalt.

det er det.. ehm.. men hvad kan jeg gøre ved det?

Mvh
Bo Dudek
www.bodudek.dk

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 03-12-04 14:20

Bo Kamp Dudek skrev:

> det er det.. ehm.. men hvad kan jeg gøre ved det?

Jeg kan ikke huske det (har ikke selv XP), men jeg tror nok at du
kan slippe for nogle af restriktionerne ved at tilføje en linje som
denne <!-- saved from url=(0022)http://internet.e-mail --> øverst i
dokumentet.

Prøv på en enkelt side, og se om det virker.

En anden mulighed er at køre det gennem en lokal webserver.
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Bo Kamp Dudek

Dato : 03-12-04 14:53

[...]

> [...]
>dokumentet.
>
>Prøv på en enkelt side, og se om det virker.

prøver jeg..

Mvh
Bo Dudek
www.bodudek.dk

Fra : Bo Kamp Dudek

Dato : 03-12-04 15:27

>[...]
>
>prøver jeg..

hmmm.. det virkede ikke.. lader det at jeg så er tvunget til at
installere en webserver på maskinen og så køre det igennem den.. æv
bæv..

Med venlig hilsen
Bo Kamp Dudek
www.bodudek.dk