pandemi vaccine
Fra : engholmp@mailcity.co~

Dato : 27-11-04 17:35

Jeg er i MEDLINE faldet over en teknologi ,der kan øge cellevækst med
næsten
500% . se herunder.
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/entrez/query.fcgi?cmd=Retrieve&db=pubmed&dopt=Abstract&list_uids=11523040
Når der udbryder en epedimi (fex fugle-influenza)er det et problem at
det kan
være svært at følge med i produktion af vaccine .Med ovenstående
teknologi
kan man formentlig øge produktionen med en faktor 5.
Jeg er godt klar over at det i praksis ikke er produktionshastigheden
alene er
problemet.
For at få nogle til at interesser sig for mulighederne har jeg forsøgt
sundheds-
styrelsen seruminstituttet og mange udenlandske ist. ,det burde være
intereserede ,men ingen respons.
Er der nogle der har lyst til at formidle viden om nævnte teknologi
videre ud
i verden er i hermed velkomne
mvh. pe

Fra : Bo Warming

Dato : 27-11-04 17:47

<engholmp@mailcity.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> intereserede ,men ingen respons.
> Er der nogle der har lyst til at formidle viden om nævnte teknologi

Har influenza aflivet en europæer de sidste firs år, uden at vedkommende
enten var spædbarn eller havde det ene ben i graven allerede?
Seruminstituttet fremstiller vaccine og vil have den solgt til overpris,
efter at privatisering af sådant er på skinner.
Men stat og fupprivatisering hænger sammen som ærtehalm så journalisterne
lyver at vaccine er betydningsfuld og skal forbeholdes betydningsfulde
mennesker - tsk tsk.

Med skatteyder-milliarder i ryggen kan man sagtens markedsføre værdiløs
sygdomsbekæmpelse.

Den unødvendige ny børnesygdoms-tripplevaccine er en skandale.