Razer Diamondback - Hjul-problemer
Fra : Søren Aaholm Møller

Dato : 03-12-04 00:35

Hejsa,

Jeg har vidst spurgt her før - men dengang var der ikke rigtig nogle råd at
hente - så prøver lige igen

Jeg har i mellemtiden kontaktet Razer's support - men de har ikke kunne
afhjælpe mit problem.

Min Razer Diamondback er købt via deres hjemmeside - og ankom dagen efter
frigivelsen. En fed mus - men den har bare eet problem - hjulet virker ikke!

Selve scroll-funktionen fungerer slet ikke - jeg skal trykke på hjulet før
end der sker noget - og så kan man ellers bruge den retard-version af
scrollversionen man så bliver præsenteret for. MEn det dutter ikke helt i
spil og sådan... Liiidt træls...

Er det en defekt mus?

Jeg har selvfølgelig prøvet alt med drivere og hvad har vi - intet fungerer.

// Yoc.

Fra : Thomas Hansen

Dato : 04-12-04 21:09

On Fri, 3 Dec 2004 00:35:03 +0100, Søren Aaholm Møller <yocal@60696867.dk>
wrote:

> [...]
> spil og sådan... Liiidt træls...
>
> Er det en defekt mus?
>
> Jeg har selvfølgelig prøvet alt med drivere og hvad har vi - intet

Hej Søren
Hvor har du købt musen henne?
Jeg kan ikke se den på edbpriser og de steder jeg normalt køber hardware
har den ikke. Og Razerzone sender ikke til danmark.

/Thomas
--
"jeg blev perfekt da jeg stoppede med at overdrive"

Fra : Søren Aaholm Møller

Dato : 04-12-04 22:16

> Hej Søren
> Hvor har du købt musen henne?

razerzone.com

> Jeg kan ikke se den på edbpriser og de steder jeg normalt køber hardware
> har den ikke. Og Razerzone sender ikke til danmark.

Jow, det må man sige. Pakken kom i hvertfald pænt meget fra dem. Sendt fra
Irland til DK...

Desuden har Electronic World den i deres nyeste tilbudsavis

// Yoc.

Fra : Thomas Hansen

Dato : 04-12-04 21:11

> Jeg har selvfølgelig prøvet alt med drivere og hvad har vi - intet
> fungerer.
>
> // Yoc.

Hej
Har du prøvet at flytte rundt på usb stikket og prøvet at forbinde den til
Ps2 stikket.
Min gamle boomslang virkede kun når den var forbundet til en bestemt
usbport.

/Thomas
--
"jeg blev perfekt da jeg stoppede med at overdrive"

Fra : Søren Aaholm Møller

Dato : 04-12-04 22:19

> Hej
> Har du prøvet at flytte rundt på usb stikket og prøvet at forbinde den til
> Ps2 stikket.

Har prøvet alle USB-stik... Også på andre maskiner... Nada...!

PS2 har jeg ikke prøvet... Kan ikke huske om der fulgte en adapter med ^o)
Det gjorde der måske... Det må jeg lige prøve.

> Min gamle boomslang virkede kun når den var forbundet til en bestemt
> usbport.

Råddent...

// Yoc.