Bleg ?
Fra : Lasse Madsen

Dato : 26-11-04 19:58

Hej

Jeg syntes efterhånden at jeg er blevet noget bleg, på trods af at jeg har
været en måned i USA og går jævnligt i sol syntes det ikke at have nogen
reel effekt.
Jeg er alm. af bygning 170 høj brunt hår, brune øjne og jeg ved jeg har
været brunere i farven hehe

Jeg har fået at vide at det kan skyldes mangel på nogle vitaminer kan det
passe og i så fald hvilke ?

m.v.h.
lasse

Fra : Mette

Dato : 27-11-04 11:28

"Lasse Madsen" <Lasse.madsen@elektronik.dk> skrev i en meddelelse
> passe og i så fald hvilke ?

Prøv med jern-tabletter - det hjælper på blodprocenten og giver dig farve i
kinderne og mere energi.

Fra : Nana Sørensen

Dato : 27-11-04 12:11

> [...]
> været brunere i farven hehe
>
> Jeg har fået at vide at det kan skyldes mangel på nogle vitaminer kan det

Man kan blive mere brun, hvis man spiser b-vitaminer. Dog IKKE for mange, da
det kan være ret farligt.
Jeg er selv født som pseudo-albino. Bliver bare pisseskoldet og aldrig brun.
Har været brun een gang, da jeg var barn, og aldrig siden. Selvom jeg har
øvet mig i solarium meget og har prøvet at sidde i solen med høj faktor på.
Udbyttet er ikke en flot brun farve, men kun krebserød, og derefter ligeså
midehvid som før.
Hvis du aldrig har været brun, så er det nok ikke vitaminmangel.

Mvh. Nana

Fra : Benny Mortensen 9380

Dato : 29-11-04 20:47

> [...]
> været brunere i farven hehe
>
> Jeg har fået at vide at det kan skyldes mangel på nogle vitaminer kan det

Hvis du prøver den med jerntabletter, så skal du nok lige en tur omkring
lægen, for at få recept på dem. Ikke for at jerntabletter kan sagtens fås i
håndkøb, men når du hedder Lasse, går jeg ud fra, at du er af hankøn, og får
du for meget, kan du ikke udskille det, og det kan blive en regulær
forgiftning. Du skal bruge nogle, som i stedet for tabletter, hedder
duretter, de frigiver kun det du mangler, og resten ryger lige ud af
bagdøren. Vitamin kure bør kun ske i samråd med lægen, da mangel på disse,
næsten med garanti, skyldes et eller andet, hvis bare du spiser nogenlunde
ordentligt mad.

M.V.H.....Benny..

Fra : Elbarto

Dato : 30-11-04 17:12

> [...]
> været brunere i farven hehe
>
> Jeg har fået at vide at det kan skyldes mangel på nogle vitaminer kan det

Lyder lidt som mig selv bortset fra jeg er rådhåret ved nærmere kik . dog
får jeg sol i solariet .. DK sol bliver jeg som en krebs af uanset
faktoren jeg bruger (eller om jeg ikke bruger en )
Var så på ferie i grækenland .. lignede en neger da jeg kom hjem

Men som andre siger kan det oss skyldes jern mangel som jeg da ikke vil
udelukke

Elbarto