Laser eller hud af skrabning
Fra : Flippes

Dato : 26-11-04 15:12

Hejsa,

Jeg har haft ance i længere periode men har fået nogle piller af en hudlæge
som har hjulpet mig af med problemet.

Jeg har dog stadig nogle ar eller huller i huden, som jeg meget gerne vil af
med.
Jeg har kontaktet hudlægen igen som anbefalde laser til rettelse i huden.
Er der nogle som har prøve det og hjalp det så de forsvandt helt?

Han snakkede også om at man kunne skrabe huden af og derved får huden til at
danne sig igen.
Er der nogle som har prøvet denne form for behandling og hvad blev
resultatet?

Jeg har også en ar på overkroppen, men det kunne han ikke gøre noget ved?
mærkeligt
Skal jeg leve med de ar/huller resten af livet eller kan jeg gøre et eller
andet for at få dem væk?
skal jeg opsøge en privat hospital for at få de ar/huller væk efter som min
hudlæge ikke kan det og er der nogle som har prøvet det på kroppen hos en
læge?

MVH

Flippes

Fra : Elbarto

Dato : 27-11-04 00:20

"Flippes" <k_ar@d.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
min
> hudlæge ikke kan det og er der nogle som har prøvet det på kroppen hos en

Ville jeg egentlig oss gerne vide da jeg har nogen grummeren ar/huller på
låret efter et uheld .. det er så slemt så de fleste væmmes endog får det
direkte dårlig af at se det incl min kæreste :(

Elbarto
OZ3BTO