Køkkenmaskine
Fra : Soren Pedersen

Dato : 18-05-01 13:40

Er der nogen som ved hvor jeg kan sammenligne priser på køkkenmaskiner -
Eller ved hvor man kan gøre en god handel. Også gerne tyske forretninger.
Det er en middelkraftig model jeg er på jagt efter.
Jeg vil da også gerne høre om gode / dårlige erfaringer ??

Mvh
/Søren

Fra : Henning

Dato : 19-05-01 18:43

On Fri, 18 May 2001 14:40:20 +0200, "Soren Pedersen"
<smpede@post5.tele.dk> wrote:

>Er der nogen som ved hvor jeg kan sammenligne priser på køkkenmaskiner -
>Eller ved hvor man kan gøre en god handel. Også gerne tyske forretninger.

www.hvidevarepriser.dk ?

Henning
hsb@REMOVETHISimage.dk

Fra : Soren Pedersen

Dato : 21-05-01 10:31

Der er bare ingen køkkenmaskiner...... - Men tak alligevel.

/Søren

Fra : Birgit

Dato : 28-05-01 07:52

Prøv dette link