Søges: MySQL db indeholdende DK postnumre!
Fra : Søren Friis

Dato : 18-05-01 13:11

Hejsa!

Er der nogen der har lavet en database over danske postnumre?

I så fald er jeg interesseret.. Det skal helst være med postnummeret som
primærnøgle...
Har prøvet at importere fra den fil som postdk har på deres hp, men der
optræder mange dubletter, og desuden er der lidt probs med æ,ø og å.

Mvh Søren Friis
s-friis@mail.dk

Fra : Jonas Delfs

Dato : 18-05-01 14:47

http://mbn.dk/files/postnr.sql

--
Mvh. Jonas Delfs
http://delfs.dk

Fra : Søren Friis

Dato : 18-05-01 15:58

Tak.... har også selv lige lavet den... omend det tog lidt tid!

/SF

Fra : Thomas Jensen - pil.~

Dato : 18-05-01 15:57

On Fri, 18 May 2001 16:58:29 +0200, Søren Friis <s-friis@mail.dk>
wrote:

>Tak.... har også selv lige lavet den... omend det tog lidt tid!

husk: http://www.usenet.dk/netikette/quote.html

Thomas Jensen
http://pil.dk/

Fra : Søren Friis

Dato : 18-05-01 16:07

>husk: http://www.usenet.dk/netikette/quote.html

Sorry... jeg ved det egentlig godt, men det gik lidt stærkt....

Fra : Christian Iversen

Dato : 18-05-01 17:10

> Sorry... jeg ved det egentlig godt, men det gik lidt stærkt....

Ja, og der gik det lige lidt stærkt igen. *venligst* tag dig mere tid!

--
Regards, Christian Iversen