Opløsning i CS med win2k
Fra : Anders Rasmussen

Dato : 18-05-01 12:38

Kan det ikke lade sig gøre at køre CounterStrike i en opløsning højere end
1280*960??

Og hvordan kan man sætte refresh-raten højere op end 60 hz, som den kører
som standard??

Fra : Malte Øhlers

Dato : 18-05-01 17:56

Jeg ved ikke om man kan køre en højere opløsning, jeg kan ikke!
Jeg har et Asus V6800 GeForce256 DDR og en 19'' Nokia 446Pro og kører
Windows 2000 Pro SP1, Detonator 12.00, CS1.1 og HL1.1.0.6.

Jeg brugte en lille utility ved navn "Windows 2000 NVidia Refresh Rate Fix"
til at ænder standard refresh-raten i alle opløsninger i alle spil og
programmer. Meget smart. Jeg tror jeg fandt den på www.tweakfiles.com

-Malte Øhlers
Tlf.: 22121101
E-Mail: malte@pc.dk