Installering af varmeblæser mm.
Fra : Michael

Dato : 30-11-04 15:05

Hej NG

Vi overvejer at sætte varmeblæser i vores adria unica 432 årgang 1996
og naturligvis diverse slanger og huller til luften og der skal også
laves klimaryglæn i cv'en.
Spørgsmålet er bare hvor svært det er at lave????????
Jeg håber at der er en her i ng der kan fortælle om det er svært og
evt. give nogle fif ......... )

Hilsen
/Michael

Fra : Sten Bo

Dato : 01-12-04 07:36

"Michael" <michael@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Spørgsmålet er bare hvor svært det er at lave????????
> Jeg håber at der er en her i ng der kan fortælle om det er svært og

Hej Michael
Der er nogle tips på campingferie bla på
http://www.campingferie.dk/h14_vintercamping/s/Norge_klargor%20campingv.asp
og der er vistnok også en video et sted på siden.

Hilsen Sten Bo