Random 675
Fra : John Lind

Dato : 18-05-01 12:03

Hej til ekperterne

Jeg sidder og studerer/tester/lærer javascript

Jeg har brugt ' og " i nedestående og skal bruge et par mere ?!?!?!?

" bliver bruget til at omklamre setTimeout
' til at omklamre alert
Hvad skal jeg brugt til at omklamre teksten "Du læser for langsomt" ???
ps det virker selvfølgelig hvis jeg indsætter en variabel i stedet for
teksten

Fra : Jakob Andersen

Dato : 18-05-01 14:10

"John Lind" <nomail@ghjkgjkgjk.com> wrote in message
> Hej til ekperterne

Jeg har altid undret mig over hvor de Javscript eksperter er henne?

> Jeg sidder og studerer/tester/lærer javascript

Går det fremad?

> Jeg har brugt ' og " i nedestående og skal bruge et par mere ?!?!?!?

Det kaldes at escape i javascript bruger man \

--
Jakob Andersen
FAQ for webdesign gruppen på

Fra : John Lind

Dato : 18-05-01 20:04

>Går det fremad?

Yes - Jeg er en falsk begynder, lavede en masse basic for 15-20 år siden.
Men mangler klart rutine i denne verden

På min PC virker det ikke. Alert kommer som den skal. Den ignorer de 10000
og fyre Eventen af med det samme. Jeg mener nu også at jeg testede dette på
min bærebar uden succes.

Men jeg kan jo også bare ligge den inde i en var.

Fra : René Lønstrup \(AKA ~

Dato : 24-05-01 19:37

"Jakob Andersen" <jakob@andersen.as> wrote in message

Det er næsten rigtigt, den skal se sådan ud:

Der skal kun anførselstegn (enkelt eller dobbelt) omkring
kommandoen/funktionen som setTimeout skal udføre, /ikke/ om tiden eller
hele strengen for den sags skyld.

--
René (AKA The Artist Currently Known As Rel7Star)
x===----> http://www.rel7star.dk <----===x

Fra : John Lind

Dato : 24-05-01 22:31

>Det er næsten rigtigt, den skal se sådan ud:
>René (AKA The Artist Currently Known As Rel7Star)

Bingo - Tak