Processor: 200mhz vs 266mhz
Fra : Kim

Dato : 18-05-01 11:27

Hej Alle

Der er jo ikke den store prisforskel mere, men er der andet man skal tage
højde for, når man vælger ny CPU´er og jeg tænker kun AMD 1000mhz - 1333mhz.
Hvordan er det nu lige med busfarten 200mhz kontra 266mhz, er det værd at
tage de sidste 66mhz med eller er der erfaring med stabiliteten??

med venlig hilsen
Kim

Fra : Carsten JvT

Dato : 18-05-01 11:44

De nye CPU'er med en FSB på 266 MHZ er lavet til de nye bundkort der
understøtter DDR-SDRAM.

Hilsen
Carsten JvT

Fra : Anders Rasmussen

Dato : 18-05-01 12:14

Alle tests viser at det KUN kan betale sig at købe den med en fsb på 266 mhz

Fra : kfc

Dato : 18-05-01 12:30

> Alle tests viser at det KUN kan betale sig at købe den med en fsb på 266
mhz

link til sådan teste !!!!

kfc