MS Windows
briani 27239
Geninstallation af XP
Fra : Palle Andersen

Dato : 02-12-04 10:17

Jeg har haft virus i min PC, derfor har jeg formateret harddisken med format
c:

Derefter har jeg installeret XP pro igen og det hele gik relativt
smertefrit.

Jeg undrer mig dog over at jeg under installationen ikke blev bedt om at
indtaste Product Key af XP.

Hvis alt var slettet efter _format c:_ skulle jeg så ikke blive bedt om
koden? (og i øvrigt også aktivere XP, hvilket jeg heller ikke bliver bedt
om).

Er der nogen, der kan komme med en forklaring?

hilsen Palle Andersen

Fra : Ricko.

Dato : 02-12-04 10:21

Fra : Fynbo

Dato : 02-12-04 13:07

"Ricko." <ricko@livsnyter.com> skrev i en meddelelse

> "Palle Andersen" <palle.and@get2netNOSPAMATALL.dk> skrev i en meddelelse

Har oplevet det samme på en NTFS disk.
XP Home skulle ikke aktiveres efter format...

Fynbo