MS Windows
briani 27239
XP Oem
Fra : PH

Dato : 01-12-04 12:01

Hej.

Jeg sider her med en XP Home UK Oem, kan man ikke få den til at snakke
dansk?? mener fx div. hjælpetekster....

MVH.
PH

---

Fra : Palle

Dato : 01-12-04 17:20

"PH" <p@h.person.dk> skrev i en meddelelse
> Hej.
>
> Jeg sider her med en XP Home UK Oem, kan man ikke få den til at snakke
> dansk?? mener fx div. hjælpetekster....

Nej. I Det forenede Kongerige bruger de ikke dansk.

Fra : Calle.

Dato : 01-12-04 17:31

PH wrote:
> Hej.
>
> Jeg sider her med en XP Home UK Oem, kan man ikke få den til at snakke
> dansk?? mener fx div. hjælpetekster....

Hvorfor tror du lige den hedder UK

--
Calle.

Fra : Leonard

Dato : 01-12-04 18:09

"PH" <p@h.person.dk> wrote:

>Jeg sider her med en XP Home UK Oem, kan man ikke få den til at snakke
>dansk?? mener fx div. hjælpetekster....

Microsoft har en multi-lingual pakke som kan bruges til det formål.

--
med venlig hilsen
Leonard - http://leonard.dk/

Fra : Palle

Dato : 01-12-04 19:27

"Leonard" <nospam@invalid.invalid> skrev i en meddelelse

> Microsoft har en multi-lingual pakke som kan bruges til det formål.

Til en Home OEM. Mon dog?

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 02-12-04 19:12

Kan ikke købes af private og hvis den kunne ville det være billigere
at købe en dansk version af WIN XP.

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 03-12-04 00:39

PH wrote:

> Jeg sider her med en XP Home UK Oem, kan man ikke få den til at snakke
> dansk?? mener fx div. hjælpetekster....

Jeg kender en i samme situation. Hans pc har en italiensk windows. Han har haft
kontakt til Microsoft og har fået svaret. Køb en opgradering til WinXp pro.
Han har valgt at lære sig den smule italiensk der kræves for at betjæne maskinen.

mvh
Henning