MS Windows
briani 27239
Vinduestørrelse
Fra : Erik Jakobsen

Dato : 01-12-04 06:15

Hej.

Min Internet Explorer fylder ikke hele min monitor, når jeg starter op.

Jeg skal klikke på maximize.

Hvordan kan jeg få vinduet til at have den fulde størrelse ?.

Erik Jakobsen

Fra : Fynbo

Dato : 01-12-04 06:49

"Erik Jakobsen" <eja@urbakken.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg skal klikke på maximize.
>
> Hvordan kan jeg få vinduet til at have den fulde størrelse ?.

Hold CTRL eller SHIFT nede mens du trækker vinduet ud
i fuld størrelse..Luk derefter vinduet og åben det igen.
Så skulle den være i vinkel...

Fynbo

Fra : Anders Lund

Dato : 01-12-04 06:55

Erik Jakobsen wrote:

> Min Internet Explorer fylder ikke hele min monitor, når jeg starter op.

Søg i grupperne - prøv også dk.edb.internet.software.browser. Det er
ikke et helt fremmed spørgsmål. :)

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : Kim Larsen

Dato : 01-12-04 11:55

> [...]
>
> Jeg skal klikke på maximize.
>
> Hvordan kan jeg få vinduet til at have den fulde størrelse ?.

Gå ind i egenskaber på Ikonet (højreklik med musen) og sæt den til at
maksimere vinduet ved start (Kør).

Hvis den mulighed ikke er der, så lav en genvej til explorer og når den er
lavet og sat ind hvor du vil have den, så lav ovenstående i den genvej.

Kim Larsen

Direkte e-mail: kl2607x@yahoo.dk (fjern x´et)

Fra : Rudi Stegen

Dato : 01-12-04 18:12

Hej Erik Jakobsen, du skrev i dk.edb.system.ms-windows:

> Min Internet Explorer fylder ikke hele min monitor, når jeg
> starter op.
>
> Jeg skal klikke på maximize.
>
> Hvordan kan jeg få vinduet til at have den fulde størrelse ?

Hvis du højreklikker på genvejen, kommer der så ikke en boks op, hvor
du kan indstille, om dette program (in casu MSIE) skal starte
minimeret, i normalt vindue eller maksimeret?

--
Hygge fra Århus - Rudi