MS Windows
briani 27239
1 ulæst postmeddelsemeddelse
Fra : s

Dato : 30-11-04 20:20

Hej
Sidder ved en en pc med xp pro sp2
I logon skærmen, ud for admin er der en meddelse om
1 ulæst postmeddelse, men i såvel outlook som outlook express
er der ingen ulæste meddelser.
Er der en som kan forklare mig hvordan jeg slipper af med den
fejl?
mv helge

Fra : Lars HT

Dato : 30-11-04 20:54

"s" <hs@nomail.com> wrote in message
> [...]
> er der ingen ulæste meddelser.
> Er der en som kan forklare mig hvordan jeg slipper af med den

Jeg prøvede det selv forleden, fordi jeg modtog en email bl.a. uden afsender
og emne (den kunne ikke ses i indbakke!).
Jeg kunne derfor ikke slette den!

Løste det på følgende måde:

Lav en ny mappe i OE, som du f.eks. kalder "Temp"!
Flyt alle viste mails i indbakke over til denne, så indbakke vises tom!
Afslut OE.
Find stedet, hvor OE gemmer "indbakke.dbx" og "temp.dbx" og slet
"indbakke.dbx"!
Lav en kopi af "temp.dbx" og kald den "indbakke.dbx"!
Start OE igen og slet "temp.dbx"

Fra : Kim Larsen

Dato : 01-12-04 00:31

"Lars HT" <aslaktoke@yahoo.danmark> skrev i en meddelelse

> [...]
> "indbakke.dbx"!
> Lav en kopi af "temp.dbx" og kald den "indbakke.dbx"!

Det lyder da umanerligt besværligt i fremgangsmetoden. Hvad med bare læse
den famøse velkomst-besked eller hvad der nu ligger der ? Hvis OE eller MO
ikke er sat op til nogen e-mail-udbyder kommer der vel ikke flere e-mails !?

Kim Larsen

Direkte e-mail: kl2607x@yahoo.dk (fjern x´et)

Fra : Lars HT

Dato : 01-12-04 10:08

"Kim Larsen" <kl2607x@yahoo.dk> wrote in message
> [...]
> ikke er sat op til nogen e-mail-udbyder kommer der vel ikke flere e-mails
!?

Øh, forstår ikke lige...

Lars

Fra : Jørn Lund Rasmussen

Dato : 01-12-04 15:01

Lars HT wrote:
> "Kim Larsen" <kl2607x@yahoo.dk> wrote in message

> !?
>
> Øh, forstår ikke lige...
>
> Lars

Få fat på TweakUI fra Microsoft. Den kan reparere omtalte problem.

Se her:

http://www.microsoft.com/windowsxp/downloads/powertoys/xppowertoys.mspx

Jørn

Fra : Henrik Stavnshøj

Dato : 01-12-04 15:37

"Jørn Lund Rasmussen" <jornr@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Få fat på TweakUI fra Microsoft. Den kan reparere omtalte problem.
>
> Se her:
>
> http://www.microsoft.com/windowsxp/downloads/powertoys/xppowertoys.mspx

_Tak_ for dét svar. Det fixede mine ulæste meddelelser i Mozilla Firefox

Venlig hilsen
Henrik