MS Windows
briani 27239
Java til WinXP
Fra : Erik

Dato : 30-11-04 11:33

Hejsa

Hvor henter jeg Java til WinXP pro og hvilke version anbefales?

På forhånd tak
Erik

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 30-11-04 11:38

Erik wrote:

> hvilke version anbefales?

SUN's java er klart at anbefale.

--
Martin L. Johansen
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"

Fra : Erik

Dato : 30-11-04 13:48

> SUN's java er klart at anbefale.

Ja, men hvilke? Kan ikke gemmenskue hvad det er jeg skal hente på deres
side....

/Erik

Fra : Peter Jensen

Dato : 30-11-04 13:59

"Erik" <egpnewsNO_SPAM@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Ja, men hvilke? Kan ikke gemmenskue hvad det er jeg skal hente på deres
> side....

http://www.java.com/en/index.jsp

Check den grønne "Free download" kasse
i toppen.
klik på "GET IT NOW" knappen så er du kørende
--
Peter J

Fra : Kim Larsen

Dato : 30-11-04 14:06

"Erik" <egpnewsNO_SPAM@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Ja, men hvilke? Kan ikke gemmenskue hvad det er jeg skal hente på deres
> side....

Du gå ind på siden: http://www.java.com/en/download/installed.jsp

Øverst på siden til højre er der et grønt felt med en gul knap hvor der
står: "Get it Now". Den trykker du på og installerer Java-apletten.

Kim Larsen

Direkte e-mail: kl2607x@yahoo.dk (fjern x´et)

Fra : Ukendt

Dato : 30-11-04 14:18

Erik wrote:
> Ja, men hvilke? Kan ikke gemmenskue hvad det er jeg skal hente på
> deres side....

Personligt bruger jeg denne:
<http://192.18.97.149/ECom/EComTicketServlet/BEGINDDA284A860D219DFB80F2748A0E0657C/-2147483648/630794631/1/538238/538094/630794631/2ts+/westCoastFSEND/j2sdk-1.4.2_06-oth-JPR/j2sdk-1.4.2_06-oth-JPR:2/j2sdk-1_4_2_06-windows-i586-p.exe>

51.6 MB

--
Mvh/Martin K
3 x Le Mans tilskuer - on location...

Fra : Jan F. Niebuhr

Dato : 01-12-04 10:41

Sun Java, er efter min mening noget l... !!!

Den virker bl.a. ikke på Told og Skvats hjemmeside !!!

Prøv: www.testby.dk

Det er Bankernes testside. Her kan du ALTID hente den nyeste version af
Microsoft's Virtuel Java Machine !!!
Bemærk, at nyeste version ikke altid kan installeres på en ny installation
af XP...
Vælg derfor at hente en ældre version, og derefter køre Mindows Update...

Med Denne version, slipper du også for selv at skulle opdatere Sun
Java...!!!

Jan

Fra : Kim Larsen

Dato : 01-12-04 11:43

Jeg går ud fra at du mener: http://www.toldskat.dk/

Hvad er det præcis der ikke fungerer med Sun Java ? Jeg kan ikke selv se
nogen fejl, så derfor kunne jeg godt tænke mig at vide hvor det går galt.
Jeg bruger selv Sun Java.

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 01-12-04 12:35

Kim Larsen wrote:

> Hvad er det præcis der ikke fungerer med Sun Java ? Jeg kan ikke selv se
> nogen fejl, så derfor kunne jeg godt tænke mig at vide hvor det går galt.

Du kan kigge længe efter fejl... der er ikke nogen fejl.

> Jeg bruger selv Sun Java.

Samme her.

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 01-12-04 12:34

Jan F. Niebuhr wrote:

> Sun Java, er efter min mening noget l... !!!

Nå. Den mening har du selvfølgelig ret til at have men den er bare ikke
korrekt )

> Den virker bl.a. ikke på Told og Skvats hjemmeside !!!

Jo den gør.

> Det er Bankernes testside. Her kan du ALTID hente den nyeste version af
> Microsoft's Virtuel Java Machine !!!

Og hvad kan vi bruge den til?