MS Windows
briani 27239
Media Player.
Fra : Ib Hansen

Dato : 29-11-04 16:29

Er der nogle der ved hvordan man fjerner media player 10 i xp?så man kan
instalere 9 igen.

Fra : Zulu

Dato : 29-11-04 16:33

"Ib Hansen" <ibh@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogle der ved hvordan man fjerner media player 10 i xp?så man kan
> instalere 9 igen.

Undskyld jeg spørger lidt frækt, men hvad skulle fordelen være?

Hvis du er træt af WMP, vil jeg foreslå dig at bruge Media Player Classic:
www.sourceforge.net/guliverkli

Zulu

Fra : Ib Hansen

Dato : 29-11-04 16:46

Lyd hakker af H til i 10 ikke i 9.

Fra : Zulu

Dato : 29-11-04 16:50
Fra : Zulu

Dato : 29-11-04 16:51

Undskyld de mange posts, men nogle gange går det bare for hurtigt... :)

Link:
http://sourceforge.net/projects/guliverkli/

Zulu