MS Windows
briani 27239
Printerudskrift fra word2003
Fra : #FIRSTNAME #SURNAME

Dato : 26-11-04 15:33

Hej
Når jeg printer ud fra word 2003 bliver udskriften ca. 80% formindsket. Jeg
har tjekket i udskriftsmenu og prøvet alle punkter af hvor der kan klikkes
af, og "vis udskrift" viser at det fylder hele siden. Jeg har prøvet under
zoom, hvor der står "skaler til papir" at udskifte "Ingen tilpasning" med
A4, men lige meget hjælper det.
Der er ingen problemer fra Excel 2003, som er installeret samtidig med. Hele
Office 2003 pakken er installeret samtidigt. Jeg har Windows XP Home
Edition.
Kan nogen hjælpe?
På forhånd tak
Palle