MS Windows
briani 27239
Norton Ghost 9
Fra : dann@invalidd.dk

Dato : 24-11-04 19:49

Kan man ikke lave en boot disk/cd i det prg. ? så jeg via opstarten kan
komme ind og ligge min image fil på ?

Fra : Broodje Paling

Dato : 25-11-04 11:00

dann@invalidd.dk wrote:
> Kan man ikke lave en boot disk/cd i det prg. ? så jeg via opstarten kan
> komme ind og ligge min image fil på ?

I ver. 9 ser det ud til at man har fjernet muligheden for at lave
disketter. Jeg har heldigvis brugt muligheden i ver.8 og brugt
bootdisketten til at lave en bootcd. Hvis du vil have den kan jeg smide
den op i dk.binaer.

Fra : dann@invalidd.dk

Dato : 25-11-04 18:32

ja tak det må du gerne.
hvis du har den så jeg kan ligge den på en cd og boote derfra ville det være
rigtig godt.
Tak!