MS Windows
briani 27239
to spørgsmål til win xp
Fra : cp

Dato : 24-11-04 18:44

Jeg har 2 spørgsmål til win xp.

Nr. 1

På min bærebar computer er der vist installeret 2 x XP for når jeg tænder
den så spør den og jeg vil på den ene eller den anden og efter 28 sek så går
den videre hvis man ikke har valgt.

Kan man gøre sådanne at den selv vælger den ene hver gang uden at spørg
hvilken en man vil ha ?

og nr 2
På min anden computer skriver den at den mangler en fil som hedder noget i
retning af brigde.dll lige når den kommer ind i xp

Hvordan fjerner jeg det ?

Fra : Nederbasse

Dato : 24-11-04 19:56

"cp" <christianpoulsen86@FJERNDETTEhotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> På min anden computer skriver den at den mangler en fil som hedder noget i
> retning af brigde.dll lige når den kommer ind i xp

1.
Højreklik på Denne Computer og vælg Egenskaber
Klik på fabebladet: Avanceret
tryk på knappen under: Start og Genoprettelse
Fjern flueben i: Vis en liste over operativsystemer

2.

SVJH er brigde.dll noget spyware elle Hijack junk
Check Google

Lars

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 24-11-04 22:12

"Nederbasse" <laneNOSPAM@jubiipost.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

> 2.
>
> SVJH er brigde.dll noget spyware elle Hijack junk

Korrekt. På
http://www.2-spyware.com/file-bridge-dll.html
kan man læse mere om den, samt hvordan den kan fjernes.
Jeg mener dog at have konstateret at adaware eller spybot også kan fjerne
den, samt sporene efter den. Så prøv med dem først.

Kurt