MS Windows
briani 27239
Uønskede web-sider
Fra : Per Munster

Dato : 22-11-04 09:37

Davs,

En af mine brugere plages af en web-side, der ustandseligt skifter sig ind i
stedet for en ønsket web-side.

Den side der optræder er find-on-the-net.com

Hun ønsker ikke at kikke på de letpåklæde piger og jeg har kørt
spywarekontrol og immunisering ind, men modsat sædvane, så hjælper det IKKE.
Kan nogen ud fra find-on-the-net.com tage stilling til om der er et
specialværktøj, der kan fjerne den?

/Per

Fra : JSM

Dato : 22-11-04 09:45

"Per Munster" <nospam@spamstrip.net> skrev i en meddelelse
> [...]
IKKE.
> Kan nogen ud fra find-on-the-net.com tage stilling til om der er et

Måske den her kan :
http://www.intermute.com/spysubtract/cwshredder_download.html

mvh
Jesper

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 22-11-04 10:21

Per Munster wrote:

> En af mine brugere plages af en web-side, der ustandseligt skifter sig ind i
> stedet for en ønsket web-side.

Er det altid den samme ønskede side eller er det tilfældige sider den
kommer i stedet for? Hvis det altid er den/de samme sider, kan der være
ændret i hosts-filen.

> Den side der optræder er find-on-the-net.com

En hurtig søgning på Google viser, at find-on... normalt kommer i form
af en ny søgebjælke. Har hun fået installeret en ny søgebjælke? Hvis det
er tilfældet, og hun bruger Windows XP med Service Pack 2, kan hun slå
søgebjælken fra.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Stop spyware med SpywareGuard

Fra : Per Nielsen

Dato : 22-11-04 11:05

Per Munster wrote:
> Den side der optræder er find-on-the-net.com

Jeg ville prøve med HiJackThis. _Men_ man skal passe lidt på med programmet,
man skal vide hvad man gør. Kan downloades her:

http://majorgeeks.com/download.php?det=3155

Ellers ser der ud til at være lidt hjælp i denne forumtråd:

http://www.spywarefri.dk/forum/topic.asp?TOPIC_ID=6749뾲

Anden hjælp via Google:

http://www.google.dk/search?hl=da&q=%22find-on-the-net.com%22&meta=

Fra : Per Nielsen