MS Windows
briani 27239
Link i explore
Fra : PLOP

Dato : 20-11-04 20:03

Hej
Mit system er pludselig gået i koks
Når jeg klikker på et Link i explore eller et link i min mail så åbnes der
bare et tomt vindue og jeg må kopier linket ind i vinduet det er m....
irriterende. Hvad er der gået galt
Jeg køre XP Explore og Mozilla ( den gør for øvrigt det samme) og outlook

Fredsommeligst
Per

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 21-11-04 13:54

PLOP skrev:

> Når jeg klikker på et Link i explore eller et link i min mail
> så åbnes der bare et tomt vindue og jeg må kopier linket ind i
> vinduet det er m.... irriterende. Hvad er der gået galt

Prøv at gå ned i Start > Kør og skriv: regsvr32 urlmon.dll
Tryk derefter på Enter, eller klik på OK-knappen.
Genstart computeren og prøv så at klikke på et link igen.

Hvis det ikke hjælper, så prøv at gøre det samme for følgende
filer:

Shdocvw.dll
Oleaut32.dll
Actxprxy.dll
Mshtml.dll

Hvis det heller ikke hjælper, så kontroller hvordan filtypen
'URL:Hypertext Transfer Protocol' er stillet (Control Panel >
Folder Options > File Types).

'Application used to perform action box' står her til:

"C:\PROGRAM FILES\INTERNET EXPLORER\iexplore.exe" -nohome
DDE står til: "%1",,-1,0,,,,
Application står til: IExplore
'DDE application not running' er blank.
Topic står til: WWW_OpenURL

Se evt.: <http://home18.inet.tele.dk/madsen/winxp/url/>.

--
Hilsen
Madsen

Fra : PLOP

Dato : 22-11-04 08:20

Thomas G. Madsen wrote:

> [...]
>
> 'Application used to perform action box' står her til:
>
> "C:\PROGRAM FILES\INTERNET EXPLORER\iexplore.exe" -nohome

Tusind tak for hjælpen Madsen det funker igen

Fredsommeligst
Per