MS Windows
briani 27239
Lydoptagelse mere end 60sek ?
Fra : Thomas

Dato : 20-11-04 12:39

Hej.

Jeg har brug for at optage ca. 4min fra radioen her på et tidspunkt, og
havde den plan at benytte Netradioen for DR og så indspille indslaget på den
"Lydoptager" som følger med Windows 98.

Men jeg ser nu at jeg kun kan indspille 60 sek af gangen, og når jeg nu har
brug for at indspille ca. 4 min, så har jeg pludselig også fået brug for et
godt råd....

Nogen der har en go' ide til hvad jeg gør ?
Det er et lille indslag som skulle ende på en CD, men får jeg det bare i hus
på PC'en i et eller andet format, så er jeg da nået så langt !!

Anyone ?

Thomas.

Fra : John

Dato : 20-11-04 13:08

"Thomas" skrev i en meddelelse

> [...]
har
> brug for at indspille ca. 4 min, så har jeg pludselig også fået brug for

Måske her: http://www.snapfiles.com/get/wavepad.html

Mvh John

Fra : Thomas

Dato : 20-11-04 14:12