MS Windows
briani 27239
Lav diskplads advarsel pr. email
Fra : Jakob H

Dato : 19-11-04 11:46

Jeg har netop idag dummet mig og ikke sørget for der var nok harddiskplads
på den PC (WinXP) vi har stående til at optage TV-indslag på mit arbejde,
med det resultat at vi nu må leve med en videobånds-version.

Mit spørgsmål er så, om nogen har kendskab til et program - gerne freeware -
som kan overvåge diskplads på en given partition og sende en advarsel pr.
email hvis den frie plads er under en vis mængde? Dette er den eneste
funktion programmet skal have og de eneste programmer jeg fandt der kunne
det, havde det kun som bi-funktion, sammen med en masse andet som man så
skulle betale hen ad 120$ for.

mvh Jakob

Fra : Peter Kjær

Dato : 19-11-04 17:36

> [...]
> freeware - som kan overvåge diskplads på en given partition og sende en
> advarsel pr. email hvis den frie plads er under en vis mængde?

Hejsa,

Prøv at kigge lidt på http://www.ipsentry.com/ de har programmer der kan
advare dig om alt muligt på alle mulige måder, ikke gratis men meget cool.

/Peter
www.dacor.dk