MS Windows
briani 27239
Forsvundet "log ?? af"
Fra : Anders Jespersen

Dato : 18-11-04 18:18

Hej gruppe

På min pc er "ikonen", som hedder "log aj af" i start-knappen forsvundet.
Hvordan får jeg den tilbage?
Jeg kører winXP Pro.

Mvh
AJ

Fra : Ole C

Dato : 19-11-04 12:55

Anders Jespersen skrev blandt andet:

> På min pc er "ikonen", som hedder "log aj af" i start-knappen
> forsvundet. Hvordan får jeg den tilbage?
> Jeg kører winXP Pro.

Burde kunne klares med TweakUI - hentes her:
http://www.microsoft.com/windowsxp/downloads/powertoys/xppowertoys.mspx

--
vh
Ole C

Fra : Snuden

Dato : 19-11-04 20:46

On Fri, 19 Nov 2004 12:54:44 +0100, "Ole C" <ocl@fjerndettetdcadsl.dk>
wrote:

>Burde kunne klares med TweakUI - hentes her:
>http://www.microsoft.com/windowsxp/downloads/powertoys/xppowertoys.mspx

Hvorfor bruge TweakUI når det kan rettes uden:

Højreklik på proceslinien => Egenskaber => fanebladet Startmenu =>
knappen Customize => sæt fluebenet i "Vis log off"
--
Snuden