MS Windows
briani 27239
ikoner i proceslinien
Fra : Viggo

Dato : 18-11-04 10:21

Win XP Home Edition

Af og til forsvinder en eller flere ikoner i proceslinien. Fx Norman
Firewall og Viruskontrol, men begge programmer kører alligevel.
P.t. er der kun klokken dernede.

Den er ikke sat til at skjule ikoner - de er der simpelthen ikke.

Kan nogen hjælpe?

--

Vh
Viggo

Fra : Jørgen

Dato : 18-11-04 13:17

"Viggo" <fjernViggo@victor.mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> P.t. er der kun klokken dernede.
>
> Den er ikke sat til at skjule ikoner - de er der simpelthen ikke.

Hej Viggo

1. Hvis du ser en "stiplet" markering foran uret, så skal du bare pege på
den, og med nedtrykket venstre museknap trække denne mod venstre - måske
kommer der nu en masse iconer frem.
Hvis dette ikke hjalp så prøv:
2. Højreklik på et tomt sted på proceslinien - derved fremkommer en del
muligheder. Læg især mærke til hvis der er markering ved "låst".
Hilsen
Jørgen

Fra : Viggo

Dato : 18-11-04 17:10

"Jørgen" <jjgas@galnet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> 2. Højreklik på et tomt sted på proceslinien - derved fremkommer en del
> muligheder. Læg især mærke til hvis der er markering ved "låst".

Tak for svaret, men desværre, alt sådan noget har jeg prøvet, men der er
ingen ikoner.
Vh
Viggo

Fra : Lars HT

Dato : 18-11-04 16:23

"Viggo" <fjernViggo@victor.mail.dk> wrote in message
> [...]
> P.t. er der kun klokken dernede.
>
> Den er ikke sat til at skjule ikoner - de er der simpelthen ikke.

Ofte hjælper det at lukke processen "explorer.exe" ned og starte den op
igen:

Åben Taskmanager og luk processen! Klik herefter på File - New task (run)..
skriv "explorer.exe" og tryk retur!
Mon ikke det hjælper dig også!!??

VH Lars

Fra : Viggo

Dato : 18-11-04 17:13

"Lars HT" <aslaktoke@yahoo.danmark> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Åben Taskmanager og luk processen! Klik herefter på File - New task
> (run).. skriv "explorer.exe" og tryk retur!

Tak for rådet, som jeg vil prøve næste gang problemet kommer. Lige nu er
alle ikoner der.
Vh
Viggo

Fra : Henrik Dissing

Dato : 18-11-04 19:19

On Thu, 18 Nov 2004 10:20:47 +0100, Viggo wrote:

> [...]
>P.t. er der kun klokken dernede.
>
>Den er ikke sat til at skjule ikoner - de er der simpelthen ikke.

Jeg havde i perioder det samme problem, men det ser ud til at det forsvandt
samtidig med at jeg holdt op med at bruge ZoneAlarm. Om der er en direkte
sammenhæng, er umuligt for mig at sige.
--
Venlig hilsen
Henrik Dissing

(e-mail: hendis AT post DOT tele DOT dk)

Fra : Lars HT

Dato : 18-11-04 19:42

"Henrik Dissing" <sorry@drowned.in.spam.invalid> wrote in message
> [...]
> forsvandt
> samtidig med at jeg holdt op med at bruge ZoneAlarm. Om der er en direkte

Det sker for mig en gang imellem, jeg bruger ikke zonealarm!

Lars