Noen som har erfaring med innput til datab~
Fra : Erling

Dato : 01-12-04 00:18

Det burde være mulig å lupe igjennom en .csv fil for så å legge
de ulike postene i .csv filen inn i en database, eks. mysql

Har noen litt erfaring å dele, en aldrig så liten start for meg

lupen igjennom .csv filen er det jeg lurer mest på ?

Takk

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : JH

Dato : 01-12-04 00:52

Erling wrote:
> [...]
>
> Har noen litt erfaring å dele, en aldrig så liten start for meg
>

> lupen igjennom .csv filen er det jeg lurer mest på ?

Måske kan du bruge dette:
http://tutorials.programmingsite.co.uk/aspsavecsv.php

Jeppe

We have unmistakable proof that throughout all past time, there has been
a ceaseless devouring of the weak by the strong.

Fra : Erling

Dato : 01-12-04 20:49

> Måske kan du bruge dette:
> http://tutorials.programmingsite.co.uk/aspsavecsv.php