Upload?!
Fra : Peter Nielsen

Dato : 29-11-04 16:32

hej NG

Jeg ska ha lavet noget upload af mp3'er... så det er jo forholdsvis store
filer... har at køre med følgende upload komponenter:

aspSmart-komponenter:
.. aspSmartUpload

Persits Software-komponenter:
.. AspUPLOAD
.. AspXUpload

Ved ikk hvilket der er det bedste... og ved heller ik hvordan man undgår
fejl.. har oplevet at folk før har haft problemer med at uploade... så
hvordan gør man det bedst og med hvilket komponent? :)

MVH

Peter Nielsen

Fra : Christian M. Nielsen

Dato : 29-11-04 19:34

"Peter Nielsen" <pedn@wullamusic.dk> wrote in message

> Persits Software-komponenter:
> . AspUPLOAD

Jeg kender kun ovenstående, og den virker upåklageligt. Dit største problem
bliver nok at serveren timer ud inden filen er uploadet. Standart
indstillingen er 90 sekunder, så man skal have en god upload forbindelse
hvis filerne er store. (med mindre du selv styrer serveren, så kan du bare
sætte script.timeout højere.

--

Mvh Christian http://www.cmnielsen.dk
Nyeste Artikel : Crenicichla compressiceps.

Fra : Troels Jensen

Dato : 29-11-04 23:37

Christian M. Nielsen wrote in dk.edb.internet.webdesign.serverside.asp:
> [...]
> hvis filerne er store. (med mindre du selv styrer serveren, så kan du bare

Kan man ikke sætte timeout selv med:

server.scripttimeout = [værdi i sek.]

?

--
/Troels Jensen

Jeg søger bolig i Kbh. pr. 1. februar.
Kontakt mig på www.troelsweb.dk/da/kontakt.asp

Fra : JH

Dato : 30-11-04 11:06

Troels Jensen wrote:
> Kan man ikke sætte timeout selv med:
>
> server.scripttimeout = [værdi i sek.]
>
> ?

Jo.

Du kan sætte værdien i IIS, som så gælder for alle sider. Standard er 90
sek. så vidt jeg husker. Denne værdi kan tilsidesættes i asp-siderne ved
at skrive:

server.scripttimeout = X

hvor X= antal sekunder.

Mvh
Jeppe

Fra : Christian M. Nielsen

Dato : 01-12-04 20:58

"JH" <spam@spam.com> wrote in message

> [...]
>
> Du kan sætte værdien i IIS, som så gælder for alle sider. Standard er 90
> sek. så vidt jeg husker. Denne værdi kan tilsidesættes i asp-siderne ved

Men den gælder kun på ISS og ikke på serveren hos webhotellet

Fra : JH

Dato : 01-12-04 21:52

Christian M. Nielsen wrote:
> Men den gælder kun på ISS og ikke på serveren hos webhotellet

Jeg tror ikke et rengøringsfirma vil tage sig synderligt af det... :D

Nu stod der ikke noget om hvor komponenten skulle afvikles, men de to
muligheder jeg beskrev gælder stadig. Jeg heller ikke se der bliver talt
om webhotel nogen steder?

Jeppe

We have unmistakable proof that throughout all past time, there has been
a ceaseless devouring of the weak by the strong.