Slet fil med ASP!
Fra : Simon Moore Højer

Dato : 27-11-04 14:55

Hej

Er der nogen der ligger inde med et ASP-script der kan slette filer?

Det skal bruges i forbindelse med et uploadscript hvor bruger kan liggge
filer op på serveren. Men som det er nu skal de sende mig en mail med
filens navn og så skal jeg slette den for dem. Så jeg tænkte om der ikke
var en lettere måde.

Det skal virker på UNIX/LINUX servere.

--
Simon Moore Højer
http://www.usenet.dk/netikette/larm.html

Fra : pepss

Dato : 27-11-04 16:54

"Simon Moore Højer" skrev

> Er der nogen der ligger inde med et ASP-script der kan slette filer?

det skulle kunne gøres sådan:

Sub DeleteAFile(filespec)
Dim fso
fso.DeleteFile(filespec)
End Sub

filespec = Server.Mappath("/mapp/filnavn)
call DeleteAfile(filespec)

--
Pepss
Den ordblinde der prøver at blive webdesigner