ADSL gør det selv løsning...?
Fra : Kasper Pedersen

Dato : 30-11-04 20:11

Jeg har modtaget en ADSL gør-det-selv løsning, men jeg er lidt i tvivl om
hvad jeg skal gøre - ikke at jeg ikke har mod på at gå igang med det

Findes der evt. nogle online diagrammer som viser forskellige muligheder?

Jeg ved hvor MSP er i mit hus, men er det der adsl modemmet skal sidde for
at jeg kan få alle telefonstikkene i huset til at virke samtidigt?

Der hvor MSP er vil jeg helst ikke have mit adsl mouter/router til at sidde,
kan jeg komme uden omkring det på nogen måde uden at skulle trække ekstra
kabler?

På forhånd mange tak.

Fra : Sørensen

Dato : 01-12-04 18:26

"Kasper > skrev
> Jeg har modtaget en ADSL gør-det-selv løsning, men jeg er lidt i tvivl om
> hvad jeg skal gøre.

Hvorfor bestilte Du så "gør det selv" ?.

vh.
Sørensen

Fra : Gevaldi

Dato : 01-12-04 18:41

Sørensen skriblede:

> Hvorfor bestilte Du så "gør det selv" ?.

Måske fordi konen sagde: Du gør det selv

--
/Gevaldi

Fra : Sørensen

Dato : 01-12-04 19:28

"Gevaldi" skrev

> Måske fordi konen sagde: Du gør det selv

hi hih hi

Fra : Peter Knutsen

Dato : 04-12-04 08:12

Gevaldi wrote:
> Sørensen skriblede:
>
> Måske fordi konen sagde: Du gør det selv

Det er fyringsgrund.

--
Peter Knutsen
sagatafl.org

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 02-12-04 18:33

Kasper Pedersen wrote:

> Jeg ved hvor MSP er i mit hus, men er det der adsl modemmet skal
> sidde for at jeg kan få alle telefonstikkene i huset til at virke
> samtidigt?

Du kan ikke umiddelbart få alle telefoner til at virke samtidigt,
uanset hvor du sætter dit ADSL-udstyr til. Ved en GDS-løsning virker én
telefon, nemlig den der sættes i "r*ven" på hermafrodit-stikket.

> Der hvor MSP er vil jeg helst ikke have mit adsl mouter/router til at
> sidde, kan jeg komme uden omkring det på nogen måde uden at skulle
> trække ekstra kabler?

Ja, men så får du _helt_ sikkert ikke de andre telefoner til at virke.
Heller ikke selvom du går igang med skævbider og skruetrækker.

Bestil en teknikker, så er du sikker på at få det som du vil ha' det.

Jesper G. Poulsen

Fra : Kasper Pedersen

Dato : 09-12-04 09:15

Hej Jacob, tak for dit svar - jeg har fået det til at virke.

Bare midligertidig, da vedkommende skal have trukket nogle nye telefonkabler
i huset.

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 09-12-04 11:46

Kasper Pedersen wrote:

> Hej Jacob, tak for dit svar - jeg har fået det til at virke.

Jeg hedder ikke Jacob...

Jesper G. Poulsen

Fra : Kasper Pedersen

Dato : 09-12-04 21:10

Undskyld, det gik desværre lidt hurtigt. Det skulle naturligvis have været
Jesper

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 10-12-04 15:49

Kasper Pedersen wrote:

> Undskyld, det gik desværre lidt hurtigt. Det skulle naturligvis have
> været Jesper

Hehe - det har iøvrigt affødt lidt moro i Windows-gruppen

Jesper G. Poulsen