Prøver igen: portscan fra CC
Fra : Grand Masta Crack

Dato : 24-11-04 22:41

Hvor pokker bliver mine posts af *G*
- Prøver igen..

Hej, er det normalt at Cybercitys DNS servere portscanner mit IP.. Min
firewall er gået amok hele morgenen med følgende IP i loggen.. 212.242.40.3
som skulle være en Cybercity DNS server..

Hvad er formålet med de portscans hvis det er normalt?..

/Crack..

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 24-11-04 23:02

"Grand Masta Crack" <crackone@hackermail.com> crashed Echelon writing

> [...]
> 212.242.40.3 som skulle være en Cybercity DNS server..
>
> Hvad er formålet med de portscans hvis det er normalt?..

Tja hvilken af de 65535 porte forsøger den at scanne dig på, måske har dens
dns fået at vide din ip skulle indeholde noget spændende til zone transfer.

--
Bjarke Andersen

Fra : Simon Haugaard Peder~

Dato : 24-11-04 23:30

Bjarke Andersen <usenet@*spammer*bjoeg.dk> wrote in

> Tja hvilken af de 65535 porte forsøger den at scanne dig på, måske har
> dens dns fået at vide din ip skulle indeholde noget spændende til zone
> transfer.

Næppe, det er hans firewall der er defekt.

--
Mvh. Simon Haugaard Pedersen

Fra : Ivar Madsen

Dato : 25-11-04 13:30

Simon Haugaard Pedersen wrote:

> Næppe, det er hans firewall der er defekt.

Hvad mener du der er galt med den?

Ivar Madsen

Fra : Peter Larsen

Dato : 24-11-04 23:22