Ros til Cybercity
Fra : Peter Knutsen

Dato : 24-11-04 12:23

Her sidste måned fik jeg brev fra Cybercity om at min ADSL
var blevet 10 kroner billigere samt opgraderet fra 256/128
til 512/128.

Glad blev jeg... Men et par dage senere var jeg så inde på
Cybercitys website, hvor jeg kunne læse at der var tale om
en ændret prispolitik. Prisen for 256/128 faldt fra 340/md
til 300/md, og prisen for 512/128 faldt til 330/md.

Så sendte jeg en email til Cybercity, hvori jeg brokkede mig
over at være blevet tvangsopgraderet uden mit samtykke. Jeg
ville nedgraderes til den hastighed, som jeg per telefon
havde aftalt med Cybercity her i sommers. Og jeg ville vel
at mærke ikke betale nedgraderingsgebyr, idet opgraderingen
var sket uden mit samtykke.

Cybercity svarede aldrig på min email, men jeg har netop
modtaget en regning, hvoraf det fremgår at jeg nu er tilbage
på 256/128 til 300/md, og der står ikke noget om
nedgraderingsgebyr.

Det er da irriterende at de aldrig svarede på mailen, men
det er trods alt okay service at man kan slippe for
tvangsopgraderinger hvis man brokker sig.

--
Peter Knutsen
sagatafl.org

Fra : Jesper H. Larsen

Dato : 24-11-04 15:18

Hej Peter.

Jeg har netop checket op på din sag, og kan se min kollega har skrevet
til dig 29/10-2004 omkring hvorfor denne opgradering er sket.

Vi har opgradert din linie uden beregning, i forbindelse med en
opgradering af vort sortiment, ønsker man ikke denne opgradering
modtager man selvfølgelig en gebyrfri negradering istedet - med
henblik på prisnedsættelse i stedet.

Jeg har genudsendt den mail min kollega har sendt dig for at komme
misforståelsen til livs.

   -Jesper H. Larsen

Fra : Jesper H. Larsen

Dato : 24-11-04 15:24

Jeg får dog en fejl tilbage i synet når jeg sender til den
mail-adresse du har skrevet fra, til os. Dette kunne være forklaringen
på du aldrig har modtaget min kollegas svar. Du skal være velkommen
til at sende mig en adresse der virker, så sender jeg svaret dertil.

   -Jesper H. Larsen

Fra : Peter Knutsen

Dato : 24-11-04 15:37

Jesper H. Larsen wrote:
> Jeg får dog en fejl tilbage i synet når jeg sender til den
> mail-adresse du har skrevet fra, til os. Dette kunne være forklaringen

Ja, jeg har lige tjekket efter, og jeg kom til at afsende
min mail fra min gamle adresse, som ikke var i stand til at
modtage svar.

Du får lige en privat email, indeholdende en fungerende adresse.

> på du aldrig har modtaget min kollegas svar. Du skal være velkommen
> til at sende mig en adresse der virker, så sender jeg svaret dertil.

Hermed gjort, og jeg skal undskylde at jeg kom til at
afsende den oprindelige mail fra en forkert adresse.

--
Peter Knutsen
sagatafl.org

Fra : Simon Haugaard Peder~

Dato : 24-11-04 15:32

Jesper H. Larsen <jesper.h@larsen.dk> wrote in

[SNIP]

Hej kollega

Læs lige: <http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html> :)

--
Mvh. Simon Haugaard Pedersen

Fra : Jesper H. Larsen

Dato : 24-11-04 15:54

>Læs lige: <http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html> :)

Waaaaah, har installeret ny Agent-klient så den går amok når jeg
replyer, og manden fik vel sit svar :)