Sonofon FWA
Fra : Harald

Dato : 22-11-04 20:49

Kan Sonofon FWA anbefales når man nu ikke kan få bredbånd på anden måde?

Mvh
HK

Fra : Nicolaj Mejnert

Dato : 23-11-04 09:59

"Harald" <nomail@noname.dk> wrote in message
> Kan Sonofon FWA anbefales når man nu ikke kan få bredbånd på anden måde?

Ja meget.

Hastigheden er hvad man betaler for.
Ping er meget lav, i hverfaldt hos mig.
Der er ikke længere problemer med udstyret, efter de er gået over til
paraboler med indbygget modem.

Mvh
Nicolaj

Fra : Henning Wangerin

Dato : 01-02-05 17:55

On Mon, 22 Nov 2004 20:48:41 +0100, Harald wrote:

> Kan Sonofon FWA anbefales ...

Ja helt klar.

> når man nu ikke kan få bredbånd på anden måde?

Og også selvom du kan få adsl eller anden forbindelse!

Fra : N/A

Dato : 01-02-05 22:34

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 01-02-05 22:34

Hej

Mogens Jørgensen <nullermand@ingensteder.dk> wrote:

>Det var dog den tyndeste begrundelse i lang tid

Tynd begrundelse ? - Hvem siger at man skal begrunde ? - Men Henning
har ganske enkelt ret !

--
M.v.h. Ole®

IP-Telefoni ? www.musimi.dk !
Simpelt - Enkelt - Billigst

Fra : Henning Wangerin

Dato : 03-02-05 19:42

On Tue, 01 Feb 2005 19:52:48 +0100, Mogens Jørgensen wrote:

> Det var dog den tyndeste begrundelse i lang tid

Hvorfor det, det var bare en kommentar

Jeg har selv Sonofon, og kunne sagtens få ADSL, men jeg ønsker ingen
fastnet-telefon (har IP-telefoni og mobil). Jeg bor i en lille landsby,
hvor der ikke er fællesantenne, og da slet ikke en med kabel-internet.

Derfor ville det blive en dyr fornøjelse at skifte til adsl.

- men som ved alle andre bredbåndsspørgsmål om priser/ydelse kommer det
an på dine ønsker.

Hvis du kun har et meget lille internet-forbrug,
kunne det måske være billigere med en fastnet+adsl med
forbrugsafregning, men med min egen server og en stak forbindelser via
ip-telefoni, ville det være alt for dyrt at skulle afregne pr Mb.

Var det bedre Mogens
God weeken til jer alle.
/Henning