IE 6 og passwords...??
Fra : Ukendt

Dato : 02-12-04 00:08

Hejsa

Hvad gør man hvis man har password på en side, og man kun har det i IE's
sitemananger...???

Kan man finde passwordet igen...??

Mvh
Carsten, Østerbro

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 02-12-04 00:18

Blue wrote:

> Hvad gør man hvis man har password på en side, og man kun har det i IE's
> sitemananger...???

Jeg ved ikke, hvordan den virker. Hvis du går ind på siden, kan du så se
stjerner i feltet med adgangskode? I så fald kan du bruge et aktivt
bogmærke til at gøre koden synlig. Tjek:

http://kimludvigsen.dk/tips-internet-bookmarklets-trin-ie.html

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Nemmere, hurtigere og mere sikkert internet med Firefox

Fra : Ukendt

Dato : 02-12-04 13:49

Hej Kim

> Jeg ved ikke, hvordan den virker. Hvis du går ind på siden, kan du så se
> stjerner i feltet med adgangskode?

Ja, det kan jeg, der popper en boks op med login, hvor jeg kan se mit login
navn og koden er små sorte prikker...

>I så fald kan du bruge et aktivt bogmærke til at gøre koden synlig. Tjek:
>
> http://kimludvigsen.dk/tips-internet-bookmarklets-trin-ie.html

Jeg tager lige et kig herpå og ser om det ikke løser mit problem

Takker for svaret

Mvh
Carsten, Østerbro

Fra : Ukendt

Dato : 02-12-04 14:09

Hej Kim

> [...]
> stjerner i feltet med adgangskode? I så fald kan du bruge et aktivt
> bogmærke til at gøre koden synlig. Tjek:

Jeg er sgu ked af at skuffe dig, men jeg er sgu ikke den mest snu abe i
buret...

Hvordan pokker bruger jeg lige det der såkaldte aktive link, og det med at
se mit kodeord...???

Har siddet og fedtet lidt rundt med det, men synes ikke rigtig det giver
nogen mening...:(

Mvh
Carsten, Østerbro

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 02-12-04 16:38

Blue wrote:

> Hvordan pokker bruger jeg lige det der såkaldte aktive link, og det med at
> se mit kodeord...???

Jeg går ud fra, at du har fulgt vejledningen på siden, og at problemet
er. at du ikke har adgang til en menu med de foretrukne i login-boksen.
Jeg kan ikke garantere, om følgende virker, men du kan da prøve.

Hvis du har Internet Exlorer til at fylde hele vinduet, så ændr
størrelsen, så du kan se noget af skrivebordet. Gå ind på siden med det
aktive bogmærke (
http://kimludvigsen.dk/tips-internet-bookmarklets-trin-ie.html ), og
træk det ud på skrivebordet med musen. Gå ind på siden med kodeordet, og
få åbnet login-boksen. Træk bogmærket fra skrivebordet og ind i
login-boksen. Hvis det virker, ændres stjernetegnene.

Fra : Ukendt

Dato : 02-12-04 23:28

Hej Kim

> Jeg går ud fra, at du har fulgt vejledningen på siden, og at problemet
> er. at du ikke har adgang til en menu med de foretrukne i login-boksen.

Det har du helt ret i....

> [...]
> få åbnet login-boksen. Træk bogmærket fra skrivebordet og ind i
> login-boksen. Hvis det virker, ændres stjernetegnene.

Se, da jeg fik dit link åbnet i FireFox, så kunne jeg trække det aktive
bogmærke ud på skrivebordet, men ikke i IE...

Men der sker ikke noget ved at trække den ind på boksen, der sker godt nok
et eller andet, det er som om siden søger, den sender en forespørgelse,
eller noget til sitet, men der sker ikke noget...

Jeg tror sgu at det ville har virket i FireFox, men IE stinker åbenbart for
meget til det...:(

Og jeg kan ikke importere mit login over sammen med mit bogmærke...:(

Så jeg er åben for flere godt råd...

Mvh
Carsten, Østerbro

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 03-12-04 00:27

Blue wrote:

> Og jeg kan ikke importere mit login over sammen med mit bogmærke...:(
>
> Så jeg er åben for flere godt råd...

Jeg er desværre tom for løsningsforslag. Og dog, prøv at spørge i
news:dk.edb.sikkerhed - der sidder nogle som ganske givet ved, hvordan
man henter kodeordet ud. Husk at fortælle, hvorfor du vil have det ud.
Hvis de tror, det er fordi, du vil aflure en andens adgangskode, får du
nok ikke hjælp.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Gratis backup med Ceren Backup

Fra : Ukendt

Dato : 03-12-04 09:15

Hej Kim

> [...]
> man henter kodeordet ud. Husk at fortælle, hvorfor du vil have det ud.
> Hvis de tror, det er fordi, du vil aflure en andens adgangskode, får du

Jeg takker for alle forsøgene, og prøver den gruppe, om der ikke er mulighed
der...

Mvh
Carsten, Østerbro