Port 80 blokeret
Fra : Ukendt

Dato : 25-11-04 19:34

Har lige sintalleret Norton antispam 2004 (har ellers win2k, Norton
Antivirus 2002, Norton personal Firewall 2002)

Men derefter virkede mit inet (Internet Explorer) og mailprogram ikke
(Outlook Express), det kunne ikke fobinde til serveren...

Nu har jeg opdateret til IE og OE 6.0 ... nu virker OE.... men IE gider
stadig ikke finde nogle sider, bliver bare ved med at stå og søge...

Har så prøvet med Mozilla Firefox... Samme problem der....

Hvordan får jeg adgang til port 80 igen???

Mvh Søren Wagner...

Fra : Heidi, Miver og Mull~

Dato : 25-11-04 23:58

<klip> Har lige intalleret Norton antispam 2004 (har ellers win2k, Norton
> Antivirus 2002, Norton personal Firewall 2002)
>
> Men derefter virkede mit inet (Internet Explorer) og mailprogram ikke
> (Outlook Express), det kunne ikke fobinde til serveren...
</klip>

Jeg er ikke den store teknikker, men da jeg installerede Norton, kunne jeg
heller ikke få ret meget at virke. TDC-teknikkeren bad mig derfor
afinstallererer Norton igen, og bruge et andet program.....og bingo...så
virkede alting igen....
Jeg har nu EZ Antivirus, som jeg er meget glad og tilfreds med :))

--
Hilsen Heidi
http://chocolade.dk

Fra : Ukendt

Dato : 26-11-04 03:20

> [...]
> virkede alting igen....
> Jeg har nu EZ Antivirus, som jeg er meget glad og tilfreds med :))

Har aldrig haft problemer med antivirus eller firewall fra norton..... det
er efter jeg har installeret antispam det slår fejl...... men har kørt med
det før hvor det virker.... så undrer mig over hvorfor det ikke gøre nu..

Cacba Out

Fra : Anders Lund

Dato : 26-11-04 06:38

Cacba Cacbis wrote:

> Men derefter virkede mit inet (Internet Explorer) og mailprogram ikke
> (Outlook Express), det kunne ikke fobinde til serveren...

Prøv at daktivere popup blocking i Norton AntiSpam.

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : Ukendt

Dato : 26-11-04 08:50

> Prøv at daktivere popup blocking i Norton AntiSpam.

Virker desværre heller ikke..

Cacba Out