Søges: Erfaringer med skift fra Explorer t~
Fra : Claus Hastrup

Dato : 25-11-04 17:57

Hej,
Jeg skal skrive en kort artikel til www.tdconline.dk i forbindelse med
(succes-)lanceringen af den nye version af Firefox.

I den forbindelse vil jeg gerne tale med...
....folk, der er skiftet fra IE til Firefox, både mht. gode og dårlige
erfaringer. Det behøver ikke være folk, der har forstand på den dybere,
bagvedliggende teknik - jeg er mest interesseret i, hvordan det fungerer i
dagligdagen på nettet.

....folk, der er skiftet fra IE til Firefox og tilbage igen, eller eventuelt
bruger begge browsere i flæng.

...."eksperter", der kan udtale sig om de tekniske og ideologiske forskelle
på de to.

I kan fange mig på cph@tdc.dk eller telefon 86 72 80 81 (fra 9.30 til 16),
gerne så hurtigt som muligt. Artiklen kommer på mandag.

På forhånd tak.

--
Claus Hastrup, TDC Online
Tlf. 86 72 80 81