Ørnen og WMP10
Fra : Ukendt

Dato : 25-11-04 14:48

Hvorfor kan jeg ikke få lov til at se Ørnen? Når jeg prøver at afspille
filmen via dr.dk gemmer DownloadAccelerator en fil: ornen7.wmv på mit
skrivebord. Når jeg vælger åbn kommer en fejlmeddelelse fra Wmp10:
"Den fil du forsøger at afspille har et filnavn, der ikke passer til
filformatet. Hvis du afspiller filen, kan der opstå uventede handlinger"

What dælen do I do?

Kh. John

Fra : Stig Andersen

Dato : 25-11-04 21:29

John Quist wrote:
> [...]
> "Den fil du forsøger at afspille har et filnavn, der ikke passer til
> filformatet. Hvis du afspiller filen, kan der opstå uventede handlinger"

Det er skruet sådan sammen, at du ikke kan downloade hele klippet og se
det 'on demand'. Det skal ses streamet i dr.dk's player.

Tidligere versioner af Ff havde problemer med at launche .wmf-filer (du
bruger Mozilla, så vidt jeg husker?), men det ser ud til at være løst
med vers. 1.0.

Bruger du IE, har du ingen problemer på dr.dk

Enjoy!

/Stig

--
B: www.informationsarkitektur.info

Fra : Ukendt

Dato : 26-11-04 07:24

> Det er skruet sådan sammen, at du ikke kan downloade hele klippet og se
> det 'on demand'. Det skal ses streamet i dr.dk's player.

Måske jeg udtrykte det lidt snørklet, men det ved jeg godt. Jeg kan
ovrhovedet ikke få lov til at se startsiden med afspilleren.

> [...]
> vers. 1.0.
>
> Bruger du IE, har du ingen problemer på dr.dk
Problemet opstår KUN med WMP10 - i Firefox kan jeg godt se det, men det
under mig meget at Windows Media player 10 ike kan afspille den. Har jeg mon
fået trykket på nogle forkerte knapper?

Kh. John

Fra : L.E.P.

Dato : 26-11-04 10:13

Thu, 25 Nov 2004 14:47:36 +0100, skrev "John Quist"
<john'snabela'quistdk> :

> [...]
>"Den fil du forsøger at afspille har et filnavn, der ikke passer til
>filformatet. Hvis du afspiller filen, kan der opstå uventede handlinger"

Jeg har ingen problemer med at se Ørnen med WMP 10.

Jeg tror det har noget med DownloadAccelerator at gøre. Hvis den er
integreret i EI kan det godt være det der er problemet.

Hilsen Lars

Fra : Ukendt

Dato : 26-11-04 14:07

Hej Lars.
Dér havde du fuldstændig ret. 1000 tak for hjælpen!!

Kh. John