Browser viser gammel version af min hjemme~
Fra : Henriette Hansen

Dato : 24-11-04 19:35

Hej NG

Jeg har et kæmpe probelm med min explorere 6.0. Jeg kan ikke finde ud
af hvor mit problem ligger.

Min hjemmeside http://www.spintailmastiff.com

Når jeg går ind på side med denne adresse viser den en version som er
gammel

men hvis jeg skriver UDEN WWW ja så virker den?????
http://spintailmastiff.com

Hvad kan det skyldes??? Er det mit hosting firma eller mit internet
firma som har problemet??? Måske min browser??? Jeg har sat den til at
checkke efter en ny version hver gang siden besøges!!!!!

Det virker oxo hvis jeg skriver hele adressen med hovedsidens navn :

http://www.spintailmastiff.com/default.asp

Håber nogen kan hjælpe mig du kan evt e-mail mig på
spinntail@earthlink.net

MvH
Henriette Hansen

Fra : Christian Bohr-Halli~

Dato : 24-11-04 19:52

spinntail@earthlink.net (Henriette Hansen) posting:

>Når jeg går ind på side med denne adresse viser den en version som er
>gammel

I min browser, Opera, fås tilsyneladende den nye side
(http://www.spintailmastiff.com er umiddelbart ens med
http:/spintailmastiff.com). Ud fra dette er det sandsynligvis et
IE-problem.

PS: Det var måske en ide at se din side i http://www.opera.com og
http://www.mozilla.com/ - for den ser meget problematisk ud i disse
browsere.

--
What is life, except excuse for death,
or death, but an escape from life.

Fra : kk

Dato : 24-11-04 20:40

"Henriette Hansen" <spinntail@earthlink.net> wrote in message
> [...]
>
> http://www.spintailmastiff.com/default.asp
>
> Håber nogen kan hjælpe mig du kan evt e-mail mig på

Hej,
Kan det tænkes at du har den gamle liggende i cachen, og ikke bliver
opdateret??
mvh
kk

Fra : Heidi, Miver og Mull~

Dato : 24-11-04 23:22

<klip> > Når jeg går ind på side med denne adresse viser den en version som
er
<klip>
---
> Kan det tænkes at du har den gamle liggende i cachen, og ikke bliver
> opdateret??
> mvh
> kk

Tror på cache-teorien...
Oj hvor Opera og din side ikke kan li hinanden....heller ikke Firefox
(Mozilla) viser din side specielt pænt...
Hvilket program har du lavet hjemmesiden i?
Eller er den håndkodet?
--
Hilsen Heidi, Miver og Mulle's mor
http://chocolade.dk

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 25-11-04 01:43

Heidi, Miver og Mulle's mor wrote:

> Hvilket program har du lavet hjemmesiden i?

Det er lavet med Microsoft Frontpage 5.0... :-/

Jesper G. Poulsen

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 25-11-04 00:14

Henriette Hansen wrote:

> Min hjemmeside http://www.spintailmastiff.com
> Når jeg går ind på side med denne adresse viser den en version som er
> gammel

Prøv at trykke Ctrl + F5 i Internet Explorer. Så skulle den gerne hente den
siden uden at bruge det i cachen.

> Håber nogen kan hjælpe mig du kan evt e-mail mig på
> spinntail@earthlink.net

Jeg håber ovenstående hjalp, men jeg skriver altså ikke til din mailbox.
Svar kommer her i grupperne, så andre også kan få glæde af dem (?)

--
Mvh. Lars

Ny i nyhedsgrupperne?
Besøg http://usenet.dk

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 25-11-04 01:39

Henriette Hansen wrote:

> Hvad kan det skyldes??? Er det mit hosting firma eller mit internet
> firma som har problemet??? Måske min browser??? Jeg har sat den til at

Eftersom siderne er ens hos mig (uanset browser), så må man gå udfra at
problemet er at finde på din PC.

Og så vil jeg lige tilføje at den ikke er heldig med Mozilla. :-/

> Håber nogen kan hjælpe mig du kan evt e-mail mig på
> spinntail@earthlink.net

Dermed afskærer man andre fra at få gode råd - alt-i-alt en dårlig idé.

Jesper G. Poulsen

Fra : Henriette Hansen

Dato : 25-11-04 14:58

"Jesper G. Poulsen" <ms2mogens@ingensteder.dk.invalid> wrote in message news:<xn0dq650t4teuhl000@dtext.news.tele.dk>...

> [...]
>
> Og så vil jeg lige tilføje at den ikke er heldig med Mozilla. :-/

> Dermed afskærer man andre fra at få gode råd - alt-i-alt en dårlig idé.

Hej Allesammen

Tak for alle de svar, men jeg er nok lidt forvirret for kender ikke
til hvad Mozilla ,Opera ,Firefox er, men går ud fra det er andre
browsere! Er der mange som bruger disse???

---
> "PS: Det var måske en ide at se din side i http://www.opera.com og
> http://www.mozilla.com/ - for den ser meget problematisk ud i disse
> browsere.
--Hvad mener du med den ser ser meget problematisk ud i disse
browsere.???

Mht cachen står min browser settings til at slette temp internet files
når browser lukkes!!

Problemet er opstået efter jeg geninstallerede Windows, før havde jeg
ikke problemet!!!

Min webmaster har lavet den i Visual Studio men jeg har senere rette
nogen sider i Frontpage 5.0.

Lige PT bor jeg i USA hvor siden ligger hos et hosting firma herovere,
da jeg boede i danmark var der ingen problemer!!!

Jeg forstår stadig ikke hvad forskellen er med WWW og uden www???

MvH
Henriette Hansen

Fra : Christian Bohr-Halli~

Dato : 25-11-04 15:17

spinntail@earthlink.net (Henriette Hansen) posting:

Det er lettere, hvis du bare svarer direkte på folks indlæg i stedet
for at samle det i ét svar.

>--Hvad mener du med den ser ser meget problematisk ud i disse
>browsere.???

Se http://home12.inet.tele.dk/chrmax/temp/hund.gif
(Bemærk jeg har zoomet i Opera, så siden kun vises i 60% størrelse
af den faktiske, da du så bedre kan se det layoutmæssige problem,
især med menuen.)

Fra : Henriette Hansen

Dato : 25-11-04 17:37

Hej Alle igen

Jeg har fundet fejlen, den lå i det software som jeg har fået
udleveret af min internet udbyder. På en eller anden måde overtager
den styringen af min explorer, var oxo imod af installerer det L... !
Så nu logger jeg på internettet uden det software og det virker fint
igen

_________________

>Oj hvor Opera og din side ikke kan li hinanden....heller ikke Firefox
>(Mozilla) viser din side specielt pænt...

Hmm er stadig ikke helt tilfreds med at min side ikke står pænt i
disse browsere, hvad kan evt gøre for at forbedere dette???

Endnu engang tak til alle

MvH
Henriette

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 25-11-04 18:06

Henriette Hansen skrev:

>Hmm er stadig ikke helt tilfreds med at min side ikke står pænt i
>disse browsere, hvad kan evt gøre for at forbedere dette?

Tjekker din side for fejl, bl.a. har du øverst nogle tabelceller
som ikke er placeret i en tabel.

Fut: news:dk.edb.internet.webdesign.html, hvor dette hører hjemme
og svar herpå bringes.
--
Knud