vedr. valg af projektor
Fra : Johnny B 2000

Dato : 01-12-04 00:11

hvad skal jeg være opmærksom på ved køb af projektor ?

hvad er at foretrække frem for andet og er der noget som er meget vigtigt ?
- prisen er ca. 15k +/- lidt mere

er der nogle forslag på en rimelig go' & støjsvag model til hjemmebrug ( dvd
film ) ?
- en der kan stå i skæve vinkler og uden at der skal være helt mørkt.

--
Johnny [2000 Frb.]
fjern SLETDETTE i mailadr. for direkte mail

Fra : L.K.

Dato : 01-12-04 07:07

Johnny B 2000 wrote:
> [...]
> film ) ?
> - en der kan stå i skæve vinkler og uden at der skal være helt mørkt.

At ny lampe til en sådanne koster ca. 3500-4000.- kr. og kan brænde
hurtigt ud, hvis maskinen ikke bliver behandlet korrekt, dvs. den må
ikke flyttes rundt på tændt, og der skal slukkes på standby knappen, og
ikke stikkontakten (skal have love til at køle ned først).

L.K.
www.krall.dk

Fra : Martin Petersen

Dato : 01-12-04 16:24

" Johnny B 2000" <johnnyb2000SLETDETTE@sol.dk> skrev i en
meddelelse
> hvad skal jeg være opmærksom på ved køb af projektor ?
>
> hvad er at foretrække frem for andet og er der noget som
> er meget vigtigt ? - prisen er ca. 15k +/- lidt mere

Spørg i news:dk.teknik.tv+video

De er helt vilde med projektorer. :)

- Martin