MMS begrænsninger?
Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 02-12-04 22:58

Jeg sidder og forsøger at sende MMS beskeder med min nye k700i.

Nogle modtager mine beskeder (med en N6230), men billedet vises ik.
Andre modtaget slet ikke noget (N7250(i)).
Ham med N6230 modtager som en fil der skal afspilles..

Er der begrænsninger på hvor stort billedet må være for at modtageren kan
modtage det, og kan det afhænge af telefonen?

Gør jeg noget forkert, eller hva sker der?!

Jeg har Unotel, men svjv bruger de samme opsætning som TDC.

Mvh Thomas