Gratis rep på min bil
Fra : helloo.dk

Dato : 02-12-04 22:21

Hvor kan jeg få lavet min bil gratis.. Er der ikke et program som kan skifte
dæk på min bil. det må ikke koste noget.. Og kan man så ikke få programmet
til at komme mere gummi på dækket så den kan køre flere kilometer..

Hvad med gratis benzin så den kan køre noget mere uden det koster mig
noget???
hilsen Dan
--
Vi giver garanti på alt hvad vi laver, undtagen på reparationer af
vandskadede telefoner. Du så os på TV lørdag d. 2. Oktober 2004.

Fra : Th Frydensberg

Dato : 02-12-04 22:35

"helloo.dk" wrote:

> Hvor kan jeg få lavet min bil gratis.. Er der ikke et program som kan skifte

Forkert gruppe prøv i dk.fritid.bil

Fra : helloo.dk

Dato : 03-12-04 01:18

"Th Frydensberg" <frydensberg@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Forkert gruppe prøv i dk.fritid.bil

LoL.. Det var nu ment i sjov.. men det er vel dk.privat.fritid.sjov....
hilsen Dan

Fra : notme

Dato : 03-12-04 07:12

Ja, unlockere har det ikke nemt mere.
Der er flere og flere telefoner der kan unlockes gratis.
www.tekit.dk er en ret god side til gratis unlock..

Men findes der et program der gratis laver bilen, er jeg også interesseret..
hehe..

Fra : Th Frydensberg

Dato : 03-12-04 13:19

"helloo.dk" wrote:

> [...]

prøvede bare at skrive før Lasse

Fra : Andersen \(3650\)

Dato : 03-12-04 15:43

Det er dog det utroligeste vi skal finde os i fra
jer unlockere.
Indlæg og svar som ingen steder hører hjemme
(i pågældende NG om ikke andet)
Alt det bare for at komme med sin signatur, og
derved få sig lidt reklame.
Det er godt nok usmageligt.

Fra : helloo.dk

Dato : 04-12-04 01:25

"Andersen (3650)" <virkerikke@nospam.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Indlæg og svar som ingen steder hører hjemme
> (i pågældende NG om ikke andet)
> Alt det bare for at komme med sin signatur, og

Jeg syntes også det er for dårligt at alting ikke er gratis i denne verden!!
jeg kan ikke finde en murer som vil bygge et hus til mig gratis... ingen
benzintank som vil give mig gratis benzin.. og ingen unlocker som vil låse
min telefon op gratis.. kan du se sammenhængen eller skal det skæres mere ud
i pap??
hilsen Dan

Fra : Andersen \(3650\)

Dato : 04-12-04 10:21

> [...]
> min telefon op gratis.. kan du se sammenhængen eller skal det skæres mere

Hvem er det her der skal have skåret det ud i pap???? .......hva' Dan!!!!
Der er jo op til flere der tilbyder netop unlock af telefoner ganske gratis,
og det er jo blot at kigge lidt tilbage i NG så finder man op til flere
links.
Vil du have andet som ligeledes er gratis, så er www.gratis-ting.dk et
udemærket sted at starte. Så din påstand er hermed gjort godt og grundigt
til skamme.

Fra : Andersen \(3650\)

Dato : 04-12-04 10:28

Fandt iøvrigt lige denne, hvor du skyder dig selv i foden.

Skrevet blot 5 min efter dit indlæg her hvor du påstår at
intet i denne verden er gratis. Hold kæft hvor pinligt.

Fra : helloo.dk

Dato : 04-12-04 18:30

> Fandt iøvrigt lige denne, hvor du skyder dig selv i foden.
>
> Skrevet blot 5 min efter dit indlæg her hvor du påstår at
> intet i denne verden er gratis. Hold kæft hvor pinligt.

hov hov.. Jeg påstår ikke at der ikke er noget i denne verden som er gratis.
Jeg yder selv en gratis service når der er udkommet gratis software som kan
udregne koder til mobiltelefonen! Det jeg brokker mig over er når man så
ikke kan få noget gratis (som eks. Sony-Ericsson T610 - T630) så piver folk
over det er dyrt osv.. det er nu det jeg er træt af.. Forstå mig ret. Jeg
syntes også at Alle de telefoner som er muligt at låse op med koder skal
være gratis!
men så skal folk også bare lade være med at brokke sig over en skide 100,-
kr for at få unlocket de andre modeller når der er nogen som gider købe
udstyr til flere tusende kroner for at kunne yde denne service..
hilsen Dan

Fra : Andersen \(3650\)

Dato : 04-12-04 20:12

> [...]
> kr for at få unlocket de andre modeller når der er nogen som gider købe
> udstyr til flere tusende kroner for at kunne yde denne service..

Nu modsiger du sq dig selv igen. Tillad mig at klippe et par linier fra et
af dine
egne indlæg tidligere i denne tråd:
1) Jeg syntes også det er for dårligt at alting ikke er gratis i denne
verden!!
2) og ingen unlocker som vil låse min telefon op gratis.

Tror jeg stopper nu inden du giver mig fnat.
EOD!!!!!

Fra : helloo.dk

Dato : 05-12-04 00:21

> [...]
> verden!!
> 2) og ingen unlocker som vil låse min telefon op gratis.

Hvis du ikke kender forskel på satier og sakastiske udtryk så skal vi ikke
snakke mere sammen da jeg forventer det er voksne mennesker som kan læse det
man skriver men også har forstand til at kunne læse meningen med det man
skriver.. Det burde ikke være nødvendigt at lave en guide til fjolser så
selv barnlige sjæle kan finde ud af hvad man skriver!! Dumhed skal
straffes!!!
hilsen Dan

Fra : Andersen \(3650\)

Dato : 05-12-04 06:02

*PLOINK*

Fra : Per Olsen

Dato : 05-12-04 08:25

"Andersen (3650)" skrev
> *PLOINK*

Hvor barnligt!
Synes i to skulle gå til dk.snak.mudderkast

Pe®=s1

Fra : Andersen \(3650\)

Dato : 05-12-04 11:39

"Per Olsen" <po_danmark@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse

> "Andersen (3650)" skrev
> >

> Hvor barnligt!

Hvorfor tror du jeg gav ham en EOD, og
efterfølgende en PLOINK da han ikke
forstod meningen?
Ja du har jo selv givet svaret, så du behøver
egentlig ikke svare

Fra : helloo.dk

Dato : 05-12-04 22:44

> Hvorfor tror du jeg gav ham en EOD, og
> efterfølgende en PLOINK da han ikke
> forstod meningen?
> Ja du har jo selv givet svaret, så du behøver
> egentlig ikke svare

Dygtig dreng....

Fra : N_B_DK

Dato : 18-12-04 14:17

helloo.dk wrote:
>kan du se sammenhængen
> eller skal det skæres mere ud i pap??
> hilsen Dan

Kan se at hvis du ikke mener du kan tjene penge så stop, og hold dine
kommercielle indlæg ude af denne gruppe

--
MVH.
N_B_DK

Fra : helloo.dk

Dato : 18-12-04 21:47

> Kan se at hvis du ikke mener du kan tjene penge så stop, og hold dine
> kommercielle indlæg ude af denne gruppe

Skal vi ikke droppe dette da dette er svar på et gammel indlæg..?
Som du kan se så svare jeg på spørgsmål uden at reklamere til noget..
hilsen Dan

Fra : Jack

Dato : 30-01-05 15:03

> [...]
> min telefon op gratis.. kan du se sammenhængen eller skal det skæres mere

Så burde du måske lukke butikken, og lade de teleselskaber, der har givet
kunden rabat på en mobil, tjene de penge de kræver for at unlocke en tlf.
Dobbeltmoral er en skidt ting Dan......

Fra : helloo.dk

Dato : 30-01-05 18:20

"Jack" <gopot@***hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Så burde du måske lukke butikken, og lade de teleselskaber, der har givet
> kunden rabat på en mobil, tjene de penge de kræver for at unlocke en tlf.
> Dobbeltmoral er en skidt ting Dan......

Nu er det jo lige sådan at jeg ikke lever af unlock.. Jeg lever af at rep.
telefoner samt sælge en masse tilbehør til mobiltelefoner så det andet er
kun en side gevinst!!
hilsen Dan

Fra : Per Olsen

Dato : 04-12-04 12:22

"helloo.dk" skrev
> [...]
> til at komme mere gummi på dækket så den kan køre flere kilometer..
>
> Hvad med gratis benzin så den kan køre noget mere uden det koster mig

Det må da være fordi du ikke har den rigtige dongle
til at lægge programmet ind på din mobil
Pe®=s1
Som laver SIN bil gratis