Unlock af Siemens C65
Fra : Jimmy Marcus Larsen

Dato : 02-12-04 22:02

Hej

Jeg har lige fået min lillebrors mobiltelefon, men den er låst til hans
teleselskab (TDC). Kan jeg låse den op selv med et smart program uden at
investere i et datakabel? Og kan jeg ellers gøre det med et datakabel?

Det er en Siemens C65.

Fra : helloo.dk

Dato : 02-12-04 22:18

"Jimmy Marcus Larsen" <marcus-sn@belA-larsen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> teleselskab (TDC). Kan jeg låse den op selv med et smart program uden at
> investere i et datakabel? Og kan jeg ellers gøre det med et datakabel?

Der er (mig bekendt) kun et program som kan klare den model og det er ikke
gratis.. da jeg ikke må fremhæve mig selv vil jeg forslå at du kikker på
siden www.dkunlock.dk hvor der er en masse unlockere som kan tilbyde dig at
låse telefonen op for et mindre beløb!
hilsen Dan

--
Vi giver garanti på alt hvad vi laver, undtagen på reparationer af
vandskadede telefoner. Du så os på TV lørdag d. 2. Oktober 2004.

Fra : Jimmy Marcus Larsen

Dato : 03-12-04 07:13

> [...]
> gratis.. da jeg ikke må fremhæve mig selv vil jeg forslå at du kikker på

Er det program dyrt? Ellers må jeg jo nok får andre til at gøre det for mig.

Fra : René Jensen [TekIt.d~

Dato : 03-12-04 09:33

> at
>
> Er det program dyrt? Ellers må jeg jo nok får andre til at gøre det for
> mig.

Hej Jimmy,

At købe et kabel samt program og så der finde ud af unlocke rigtigt, kan
vidst ikke betale sig i forhold til at gå til en unlocker...
Så hvis det kun drejer sig om en telefon ville jeg klart gå til en unlocker
da din model heller ikke kan unlockes gratis

Med venlig hilsen
www.tekit.dk
René Jensen

Fra : Jimmy Marcus Larsen

Dato : 03-12-04 10:26

> [...]
unlocker
> da din model heller ikke kan unlockes gratis

Ok, tak for svaret. Det er kun én telefon, men kablet skal jeg have
alligevel og det koster jo ikke mange kroner. Du har ikke et link til hvor
programmet kan købes? Eller det kræver måske mere end bare et almindeligt
datakabel?

Fra : Insight Data

Dato : 03-12-04 15:07

Den komplette løsning kan købes her for 505 Euro + fragt

http://martech.pl/shop/?page=shop/browse&category_id=fa90289309397b04badff13cd1267600

--

Med venlig hilsen / Best regards

Michael Søndergaard, A.M.M.
Insight Elektronik & Data
Benediktsgade 4
DK-5000 Odense C
Tlf : 28 19 15 95

Fra : Anders

Dato : 03-12-04 15:25

Hos www.tele-way.dk har de noget tilsvarende til ca. 1000,- - sååhh

Mvh
Anders

Fra : Insight Data

Dato : 03-12-04 16:58

Ja, men den kan kun unlocke gamle modeller ( ikke x65 ), så den er lige knap
tilsvarende. Martech er kendt for et fantastisk produkt, de har altid de nye
løsninger først, og så er supporten uovertruffet. Dyrt men dejligt, og måske
lidt over-kill hvis du kun har ën telefon.Ville bare give et link til den
bedste løsning, da ingen andre svarede. Kina-kloner kan man jo få alle
steder og de dræber da også en del telefoner som min Martech II Box så kan
fixe.

God Jul

Fra : Jimmy Marcus Larsen

Dato : 03-12-04 19:24

Der er vist ingen vej uden om et besøg hos en unlocker

Fra : Claus Sørensen

Dato : 07-12-04 21:44

Claus